wat voor een lichtafel??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • glennwestlander
    • Aug 2009
    • 91

wat voor een lichtafel??

hallo mensen,

ik ben op zoek naar een goede en makkelijk in gebruik lichttafel waar ik bij feesten een aantal stuk of 10 heads mee wil aansturen een paar scanners en misschien nog een paar effecten als sunstrips.

nu zou ik echt niet weten wat ik moet kopen. ik wil het liefst iets wat gewoon lekker makkelijk in gebruik is maar wel met veel opties. opzich als ik 1 keer een stukje van het boekje lees snap ik het meestal wel maar ik zoek gewoon iets dat als ik op blauw klik de movingheads ook blauw worden als dat zou kunnen in ieder geval.

zelf wil ik niet meer terug naar men laptop met freestyler want ik vind een tafel gewoon veel lekkerder werken. en een showtec dingetje wordt hem ook niet meer.

misschien hebben jullie leuke suggesties rond de 1000 euro?

want ik zit me scheel te zoeken maar er zijn zo veel opties!

groeten, glenn
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Er staat op marktplaats een hog250 te koop, voor 1000 euro. Een idee misschien?

Het is wel zo dat je altijd wel het een en ander moet programmeren, dus het zal echt niet zo zijn dat als je de tafel krijgt, dat je meteen een show kunt doen. Eerst boekje lezen, programmeren en dan pas je show...

Comment

• DMiXed
      • Jan 2008
      • 370

Robe dmx control 512 misschien?
      Heb er al vaker mee gewerkt, niet zo uitgebreid als die hog natuurlijk,
      gewoon een scancon, maar dan wel eentje die hufter proof is, mijn mening dan
      Maar die hog250 is idd ook een goed idee, als je hem natuurlijk kan krijgen!
      Jeroen van Geffen

Comment

• krizzz
        • Aug 2009
        • 10

voor 1000 eurie's een lichttafeltje.

Een martin freekie misschien iets voor je ofanders kom je de budget merken zoals showtek en andere vreemde merken terecht.

Of toch een laptop gebeuren. Enttec is goed als je iets wil doen met je laptop (dmx naar usb kastje). dan kan je ook andere software draaien zoals de chamsys

Of gewoon een serieuze tafel huren bij een bedrijf
        In the beginning there was Jack. And Jack had a groove. And from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box Jack boldly declared "Let there be house!" And house music was born

Comment

• glennwestlander
          • Aug 2009
          • 91

oke.. ik heb jullie aanweizingen een beetje gelezen en nog wat gegoogle'd de martin freekie.. hmm beetje klein en de robe vind ik ook niet echt wat. zijn gewoon 19 ich tafeltjes terwijl ik iets groters zoek enzo die hog begint er zeker op lijken!

alvast bedankt jongens!

Comment

• keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

Originally posted by glennwestlander
            die hog begint er zeker op lijken!

alvast bedankt jongens!
            Koop die Hog gewoon. Meer lichttafel voor je geld krijg je (nieuw) voor je geld sowieso niet. En voor een gebruikte lijkt me dit een goede aanbieding. De interface van de Hog is waarschijnlijk even wennen, maar het is een toptafel.

Groet, Rob.
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• glennwestlander
              • Aug 2009
              • 91

thanks voor alle adviezen !

Comment

Working...