LED Moving heads
Collapse
X
-
Er zijn vele grote producties waarbij sunstrips worden gebruikt.
(pukkelpop, werchter, tmf awards ... )
Raad eens van welk merk deze allemaal zijn ?
Denk even na eer je dit soort dingen zegt.
Showtec is een goedkoop namaak merk dat geef ik ook toe.
Maar voor in een kleine drive-in is een A-merk gewoon te duur.Comment
-
Ja oke,, het is wel een redelijk goedkoop merk,, maar ik heb het misschien verkeerd verwoord. Voor iemand die professioneel wil draaien is het helemaal niks..Er zijn vele grote producties waarbij sunstrips worden gebruikt.
(pukkelpop, werchter, tmf awards ... )
Raad eens van welk merk deze allemaal zijn ?
Denk even na eer je dit soort dingen zegt.
Showtec is een goedkoop namaak merk dat geef ik ook toe.
Maar voor in een kleine drive-in is een A-merk gewoon te duur.
Maar voor iemand die af en toe thuis wat draait of zo,, is het niet verkeerd.. En daarvoor is een A-merk dan te duur ja
Comment
-
Freelance Light and Video |
Waarom zeggen ze allemaal trusst?Comment
-
Hey nog eens een klein kikje
is er al iemand die nu ervaring heeft met de led MH's zoals elation designe spot of e-spot, de martin 350entour of de showtec indego 4500.
Ik heb ook nog de Elation Platinum Spot 5R of vizi 5r van adj die alle twee met een 150W lamp werken maar de lichtopbrengst van een 575 en ze wegen maar 12kg dus zeer geschikt voor drive in of ...
Laat maar weten of jullie er al meer over weten en dan kan ik eens gaan overwegen welke ik mischien het beste kan aanschaffen voor mijn drive inn
alvast bedankt
mvg GinoComment
-
Hey Gino,
Ik heb toevallig recent de nieuwste moving head van showtec in werking gezien (de indigo beam) en was echt onder de indruk!
zoek maar eens op indigo beam op youtube, eerste filmpje is in de showroom van de importeur/ fabrikant. Zo fel als het licht op die video is was het ook in het echt. Verder was de kop mooi stil en waren de bewegingen erg vloeiend...
tot slot ziet ie er goed uit (is wel eens anders bij die led moving heads) en ik vind hem wel betaalbaar (betaalbaarder dan een 350 entour
)
natuurlijk ook niet één op één te vergelijken, maar volgens mij is lang niet meer elk product van showtec troep...Comment
-
-
Hey
dus de indego beam is feller als de 4500 of zijn ze aan elkaar gewaagt kwa licht sterkte ?
Maar nu ben ik de laatste tijd ook aan het zien naar de vizi spot met r5 lamp van philips, het is maar 150Watt lamp maar is dan te vergelijken met een 575 en weegt amper 12 kg
dus zijn er mischien al mensen die deze al in het echt hebben gezien,
laat maar weten
alvast bedankt
mvg GinoComment

Comment