moving lights op de zero88 jester.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurrikka
    • Jun 2009
    • 96

moving lights op de zero88 jester.

hallo,
    wij hebben op school een zero88 jester (48) lichttafel en ik wilde weten of we daar ook klein bewegend licht mee aan kunnen sturen?
    volgens mij wel maar ik wil het wel graag even zeker weten.

Jurre zijlstra
  • DJ-Jan
    • Jun 2008
    • 327

Wij hebben deze lichtafel ook op onze school, klein bewegend licht kan prima, al heb je snel al je kanalen kwijt
    Event-Light

Comment

• jurrikka
      • Jun 2009
      • 96

bedankt!

wij willen er ook aleen maar klein bewegend licht op, zoals 2 zes kanaals heads bijv.

jurre
      Last edited by jurrikka; 16-06-09, 13:20.

Comment

• jurrikka
        • Jun 2009
        • 96

dus je kunt er ook color changers of led parren op aan sluiten en ermee bedienen?

jurre

Comment

• DJ-Jan
          • Jun 2008
          • 327

Het kan, maar de vraag is ofdat het makkelijk is....

De tafel is er niet voor gemaakt, even uit mijn hoofd: 24 kanalen op de eerste pagina, dus 12 kanalen kwijt met de movingheads + 4 ledparren van ongv. 3 kanalen p/s = 24 kanalen, wat betekend dat de rest op de 2de pagina moet (er vanuit gaand dat je de playbackfaders gaat gebruiken...)
          Event-Light

Comment

• jurrikka
            • Jun 2009
            • 96

we weten nog niet helemaal wat we willen, maar ik weet nu wel dat het kan.

Comment

• BASSI3
              • Jun 2009
              • 7

Zero88 Jester ML 48 - MH's aansturen

Hallo allemaal,

Omdat we overwegen een Jester ML 48 te kopen, mede omdat deze de mogelijkheid biedt om Moving heads aan te sturen, wil ik vragen of dit eenvoudig gedaan kan worden. We hebben een keer voor een show een grandMA gehuurd, en ik kan me zo voorstellen dat dit helemaal niet te vergelijken is (zit nl ook in een iets ander prijssegment). We willen tot ongeveer 10 Mh's kunnen bedienen en het liefst wil ik met een knop kunnen selecteren welke kleur ik wil, gobo, en welke beweging. Moet ik die dingen dan programmeren in de presets? Of moet ik een fader precies goed zetten zodat de juiste kleur geselecteerd is?

Mijn vraag is dus kortom of het aansturen van Moving heads met de Jester ML gebruiksvriendeljik is.

Alvast bedankt voor de reacties!

Comment

• ajdeboer
                • Feb 2009
                • 198

Hee Jurre, jij hier ook al? (Ik ben een vriend van Sven )

Zoals gezegd kán het wel, maar de vraag is of je het wil. In principe kun je elk DMX-gestuurd apparaat op een DMX lichttafel aansluiten. Dus ledparren en yokes moeten zonder meer kunnen.

Wat bedoel je precies met: "we weten nog niet helemaal wat we willen, maar ik weet nu wel dat het kan"?

Succes ermee!

AJdB

Comment

• PeterZwart
                  • Jan 2008
                  • 402

zou ik eerder kijken voor een 2e hands pearltje?

selecteer de lamp en vervolgens heb je alle atributen op een rij naast je.. van dimmer tot kleurenwiel van shutter tot gobo etc...

GrandMA heeft ook lichttafels in verschillende categorieën, daarover kan AJB je vast wel wat meer vertellen..
                  Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• jurrikka
                    • Jun 2009
                    • 96

we wilden eerst weten of je er heads of ander spul mee kon besturen, dus kunnen we nu gaan kijken wat we willen.

Comment

• BASSI3
                      • Jun 2009
                      • 7

Dr zijn hier en daar wel wat tweedehands pearls te vinden. Maar kan je daar ook een ca. 24 kanaals theatershow mee draaien? Een grandMA zou niet echt geschikt zijn om theatershows te draaien maar werkt wel super bij concertjes enzo.

Comment

Working...