Avolites pearl expert

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flamebuster
    • May 2008
    • 77

Avolites pearl expert

Heeej Allemaal,

Heeft iemand enig iedee of de software die op de pearl expert draait het zelfde is als die op de 2008 en 2004 ? En wat doet de nieuwe titan software voor de pearl ? Kun je het zelfde daarmee werken als met de pearl software van de 2008 ? of is dit anders ?

Mzzl
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Hoi Flamebuster,
    Als je tegenwoordig een nieuwe pearl expert koopt staat er standaard de titan software op. Deze is een serieuze verbetering ten opzichte van de software die er eerst op stond en ind vergeleken kon worden met de software van de 2008 denk ik.
    De nieuwe software is veel duidelijker en een stukje helderder dan de voorgaande. En hier heb je ook iets aan je scherm wat bij de voorgaande software absoluut amper het geval was.
    Daarnaast is deze software meen ik compatibel met zijn grote broer de D4.
    Voor meer informatie vraag je maar of bezoek de site van avolite eens
    grz
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• flamebuster
      • May 2008
      • 77

ik heb wat vraagjes

kan ik jou een pm sturen ?

mzzl

Comment

• Funmaker
        • Jun 2006
        • 922

of mail aangezien pm's hier niet meer werken...

rubentjecuyvers at gmail puntje com

Comment

• burrnout
          • Apr 2008
          • 19

ik was laast bij een presentatie van de pearl expert titan. en ik kwam met de verkoper van avolights eens, dat de titan software nog helemaal niet af is. er missen nog heleboel dingen die op de oude software wel zaten. volgens avolights zitten die er bij de volgende update bij. als het goed is komt die update volgende week uit. dus ik zou nog even wachten. want de titan software verder is stukken beter!
          lichttech @ Mezz Breda

Comment

• Funmaker
            • Jun 2006
            • 922

feit er ontbreken nog een paar elementen maar toch is het al een serieuze verbetering dus ik kijk tegenwoordig altijd met grote blijdschap uit naar de updates!

Comment

• Wouter Verlinden
              • Dec 2000
              • 263

Oke, nog even opnieuw... en volledig...

Pearl 2000 (zonder memory-upgrade)
              -> Draait Pearl 2000 Software

Pearl 2000 (met memory-upgrade)
              Pearl 2004 (zonder USB-Upgrade)
              -> Draaien Pearl 2004 Software

Pearl 2004 (met USB-Upgrade)
              Pearl 2008
              Pearl 2010
              Pearl Tiger
              -> Draaien Pearl 2008 Software

Pearl Expert (zonder upgrade-kit)
              -> Draait Pearl "Classic" Software (= Pearl 2008 software, maar dan op Windows OS)

Pearl Expert (met upgrade-kit)
              -> Draait Pearl "Classic" Software EN Pearl Expert Titan Software
              (je kan dus kiezen welke omgeving je wil werken... een eenvoudige, reeds jaren bekende, omgeving OF een uitgebreidere nieuwe omgeving...)
              (maar de Titan software is zoals eerder vermeld nog lang niet volledig afgewerkt...)

Greetz,

Wouter
              Wouter Verlinden
              Creative Sound & Light Development

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5946

Originally posted by flamebuster
                ik heb wat vraagjes

kan ik jou een pm sturen ?

mzzl
                Doel van een forum is juist om dingen bespreekbaar te maken, ga jij ze apart doen...raar!!!!
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Svartrose
                  • Apr 2008
                  • 229

Originally posted by moderator
                  Doel van een forum is juist om dingen bespreekbaar te maken, ga jij ze apart doen...raar!!!!
                  Sorry, kan het niet laten deze keer: elkaar normaal bejegenen is ook de bedoeling van een forum volgens mij. Al helemaal door een moderator. Of is het grappig bedoeld? Daar hebben ze smily's voor uitgevonden.

Comment

• flamebuster
                    • May 2008
                    • 77

hejj

heb jij enig iedee hoe je pixel tracks goed aan kan sturen met een pearl ? en wat voor patronen er i de shape generator zitte ?

grtzz

Comment

• JeroenVDV
                      • Mar 2004
                      • 963

Originally posted by flamebuster
                      hejj

heb jij enig iedee hoe je pixel tracks goed aan kan sturen met een pearl ? en wat voor patronen er i de shape generator zitte ?

grtzz
                      Nee, met een Pearl kun je een beetje aantal LED armaturen niet fatsoenlijk aansturen. Je ziet de frame-rate per fixture die je erbij selecteert en mee laat doen zowat omlaag vliegen..

Of hebben ze dat met de Titan-software (eindelijk...) opgelost?

Wel raar overigens, dat je vandaag de dag nog zo'n afschuwelijk verouderde tafel als een 2008 (want, dat is het..) kunt kopen. Sterker nog, dat het blijkbaar nog verkoopt ook...
                      Creating shows beyond Imagination

Comment

• flamebuster
                        • May 2008
                        • 77

En Led parren ?

kunje die ook fatsoenlijk aansturen ? Ik moet het het met een pearl doen.. heb je enig iedee hoe ik dit dan goed kan doen ?

mzzl

Comment

• Carpjes
                          • Mar 2007
                          • 35

[FONT=Verdana]Pixeltrack, Pixelbar, Ledparren enz enz enz. Deze stuur je normaal allemaal als RGB aan. Dus gewoon slim groepen maken en programmeren. [/FONT]

[FONT=Verdana]Ik dacht dat de pearl (zonder titan) een limiet heeft op het aantal HTP chanels per fixture. De pearl zal zijn RGB waardes niet kunnen koppelen aan de dim shapes. Je kan wel de Rainbow, Red, Geen en blue shapes gebruiken.. [/FONT]
                          [FONT=Verdana]Mooie plaatjes in wit word dus veel tikken...[/FONT]

[FONT=Verdana]De Titan software kent geen HTP channel limit. Waardoor de RGB waardes aan de master intensity gekoppeld kunnen worden in de personality file, hierdoor zijn de dim shapes wel te gebruiken. Of dit al werkt in de laatste release heb ik nog niet geprobeerd.. [/FONT]
                          Last edited by Carpjes; 09-06-09, 21:34. Reason: typo

Comment

• flamebuster
                            • May 2008
                            • 77

dus ik kan met de personalities gewoon chases maken ? en me kleuren etc etc laten knippere ? Maar wat doet de dimmer dan in de pixeltrack personalitie ? is dat de dimmer per vak of dimt de kleur vanzelf als je deze open draait

Mzzl

Comment

• Funmaker
                              • Jun 2006
                              • 922

in de titan heb ik de kleuren shapes pas nog gebruikt op spotten met cmy dus dat is ind perfect mogelijk

Comment

Working...