Ik heb een Showtec BAT3 gebruikt gekocht, nu is de vorige eigenaar alleen niet zo voorzichting met het chassisdeel waar de lamp in moet omgegaan. Het ding is krom en een deel is er vanaf geknipt. Weet iemand waar ik een reserve deel hiervoor kan aanschaffen ?

Chassisdeel voor ELC lamp - waar te kopen ?

Collapse

X
- 

Uh, je bedoelt zeker een lampvoet???
 En je armatuur is van Showtec, maar je wil er een van ELC?????

ELC en ETC zijn niet hetzelfde en heeft allebei iets met licht te maken, maar aangezien jij het over armaturen hebt zal je wel ETC bedoelen, want ik geloof niet dat Joost armaturen maakt.

Tja, waar haal je een nieuwe stofzuigerslang voor je Miele????
 Eerst maar eens een dealer proberen denk ik? Lukt dat niet, dan Highlite eens een mailtje sturen.

Het leven is zo simpel!Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).
- 

Een ELC lampvoet is gewoon een lampvoet voor een ELC lampje (lampje met spiegel zoals de bekende 24 V 250 Watt lampjes). Heeft niets met merk te maken. Kun je trouwens bij elke goede elektronicazaak krijgen.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
- 

Ik wil net zeggen. ELC staat gewoon voor een standaard voetje voor een lamp. En die kun je in bijna ieder electronica winkel vinden.En dan bedoel ik niet de bekende bouwmarkt om de hoek. Die hebben ze weer niet en dus ook niet de lampjes. Maar er is vast wel eens kleine electronicawinkel bij jou in de buurt [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER] [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
 [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
- 

[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
 [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
- 

oké voor de duidelijkheid; bedoel je zoiets? 
 want dan heb je het over een lampvoetje en niet over een chassideel...
 dit is bijvoorbeeld een schassideel; 

en als je die klemmetjes bedoelt die de lamp vasthouden in de behuizing, dan vraag ik me af of die zo los geleverd worden...Comment
- 

Voor de duidelijkheid: http://www.licht-geluid.nl/forum/lic...chil-lamp.html

Ik blijf er dus bij: ELC is geen lampvoetProject manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
- 

dat klopt jaVoor de duidelijkheid: http://www.licht-geluid.nl/forum/lic...chil-lamp.html

Ik blijf er dus bij: ELC is geen lampvoetComment
- 

Comment
- 

Pfew - wat een commotie....maar inderdaad dj-wojcik - zoals op je tweede foto aangegeven, in mijn BAT is dit alleen een los deel wat vastgeschroeft zit in het chassis (heb een foto, Ctrl-V werkt alleen niet , en heb even geen site waar ik de foto op kwijt kan) , en heb even geen site waar ik de foto op kwijt kan)

Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag, in elk geval bedankt voor jullie snelle input !Comment
- 

//off topicPfew - wat een commotie....maar inderdaad dj-wojcik - zoals op je tweede foto aangegeven, in mijn BAT is dit alleen een los deel wat vastgeschroeft zit in het chassis (heb een foto, Ctrl-V werkt alleen niet , en heb even geen site waar ik de foto op kwijt kan) , en heb even geen site waar ik de foto op kwijt kan)

Als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag, in elk geval bedankt voor jullie snelle input !
 foto's kun je indd niet zo plakken. Ik zet ze altijd op mijn eigen webserver. Maar je kunt ook Hyves of een uploadsite gebruiken. Zoals zovele hier doen.

hier een linkje

Altijd handig als je foto's hier wilt posten.

//weer on-topic
 Als jij hem los kan schroeven, wat ik niet kan bij nader inzien wel , dan kun je hem wel misschien bestellen bij de leverancier zelf , dan kun je hem wel misschien bestellen bij de leverancier zelf 

questie van een e-mailte sturen Last edited by dj-wojcik; 08-03-09, 23:09.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER] Last edited by dj-wojcik; 08-03-09, 23:09.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]

Comment