Hey iedereen,
Binnenkort hangen wij een spandoekje (van 17m op 5m) aan de voorgevel van ons bedrijf, en die moet natuurlijk uitgelicht worden. En fel liefst Normaalgezien gebruikt bijna iedereen daar een verstraler met HQI gasontladingslamp voor, maar de openingshoek van je beam is dan vrij groot, waardoor er eigenlijk toch wel veel licht voor de vogeltjes wordt geproduceerd, en dat kost geld, zeker als dit lange tijd blijft staan.
 Normaalgezien gebruikt bijna iedereen daar een verstraler met HQI gasontladingslamp voor, maar de openingshoek van je beam is dan vrij groot, waardoor er eigenlijk toch wel veel licht voor de vogeltjes wordt geproduceerd, en dat kost geld, zeker als dit lange tijd blijft staan.
Vandaar dus mijn vraag: kennen jullie ook IP65 gasontladingslamp-armaturen in spotvorm? Op beurzen kom je wel iets ETC achtigs tegen, maar dan met gaslamp ipv halogeen, maar dit is niet IP65. Voor de rest is dit echter ongeveer wel wat ik zoek: concentreer de helwitte, energievriendelijke lichtbundel op je spandoek...
Iemand suggesties?
					Binnenkort hangen wij een spandoekje (van 17m op 5m) aan de voorgevel van ons bedrijf, en die moet natuurlijk uitgelicht worden. En fel liefst
 Normaalgezien gebruikt bijna iedereen daar een verstraler met HQI gasontladingslamp voor, maar de openingshoek van je beam is dan vrij groot, waardoor er eigenlijk toch wel veel licht voor de vogeltjes wordt geproduceerd, en dat kost geld, zeker als dit lange tijd blijft staan.
 Normaalgezien gebruikt bijna iedereen daar een verstraler met HQI gasontladingslamp voor, maar de openingshoek van je beam is dan vrij groot, waardoor er eigenlijk toch wel veel licht voor de vogeltjes wordt geproduceerd, en dat kost geld, zeker als dit lange tijd blijft staan.Vandaar dus mijn vraag: kennen jullie ook IP65 gasontladingslamp-armaturen in spotvorm? Op beurzen kom je wel iets ETC achtigs tegen, maar dan met gaslamp ipv halogeen, maar dit is niet IP65. Voor de rest is dit echter ongeveer wel wat ik zoek: concentreer de helwitte, energievriendelijke lichtbundel op je spandoek...
Iemand suggesties?

Comment