Uk Lem 1 Maart 09

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Profexion
    • Feb 2009
    • 10

Uk Lem 1 Maart 09

Ik rij waarschijnlijk naar UK LEM nu zondag 1 maart, als er liefhebbers zijn om eventueel mee te rijden antwoord op het forum of via email.

Wel zaterdag vertrekken boot naar Dover en dan naar Leicester.

LEM is zondag 1 maart van 10 uur tot 22 uur maar moeten vroeger terug om boot te halen voor terugweg.

Ik hoor het wel....

Groetjes
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Originally posted by Profexion
    Ik rij waarschijnlijk naar UK LEM nu zondag 1 maart, als er liefhebbers zijn om eventueel mee te rijden antwoord op het forum of via email.

Wel zaterdag vertrekken boot naar Dover en dan naar Leicester.

LEM is zondag 1 maart van 10 uur tot 22 uur maar moeten vroeger terug om boot te halen voor terugweg.

Ik hoor het wel....

Groetjes
    Geen mens hier weet wat UK LEM is (Laser Enthousiasts (?) Meeting). Misschien linkje naar Photonlexicon, en wat meer uitleg. Anders is 't een vrij nutteloze post..

Helaas ben ik zaterdagavond/nacht "gewoon" aan het werk, anders was ik graag meegereden..

Gr. Jeroen (JeroenVDV @ Photonlexicon)
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• Profexion
      • Feb 2009
      • 10

Sorry, ik dacht dat het hier ook bekend is/was

Op een ander forum 'Engelstalig' gaat een groepje mensen van de UK een LEM (laser enthousiast meeting) houden nu zondag.

Het is op 1 maart in Leicester en ongeveer 30 a 40 personen komen samen om over lasers te praten, er is een workshop van 1 uur over LivePro en tal van andere leuke dingen.

Ik ben nog vrij 'nieuw' in dit wereldje en probeer zo veel mogelijk info te verzamelen en ga eens een kijkje nemen.

Het is wel een eindje op en af alleen in de auto, daarom deze oproep of er evt. iemand is die ook een kijkje wil gaan nemen

Groetjes,
      B

Comment

Working...