Martin 2510X download controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Luuk.
    • Jun 2007
    • 9

Martin 2510X download controller

Hallo Allemaal,

Ik zit er over te denken om de Martin 2510X download controller aan te schaffen. Maar voordat ik dat ga doen wil ik eer paar dingen weten, is het mogelijk om met die controller de Martin Roboscan 812, 518 aan te sturen? kan je daar dan nog shows voor downloaden, voor de Roboscan 812, 518?. Zo ja waar, op de Martin site zag ik alleen shows voor de Mania serie. Wie kan mijn helpen/ meer informatie geven.

Alvast bedankt,

Groeten Luuk
  • Luuk.
    • Jun 2007
    • 9

Heeft niemand een idee?

Comment

• Skygrinder
      • Feb 2009
      • 14

Via martin lightjockey kun je shows inladen in de 2510 controller, deze shows zijn dan de door jou in lightjockey voorgeprogrammeerde sequences (dus met de offline visualiser van LJ en niet via de dmx out van de 2510). Helaas kun je geen gebruik maken van fade tijden en van de shapegenerator. Dus zul je de sequences moeten maken met steps en eventueel gebruik moeten maken van de pan/tilt speed functie op je apparatuur.

op het moment zijn er alleen maar voorgeprogrammeerde shows voor de MX-1, MX-4, CX-2, CX-4, Acrobat, Wizard/Wizard Extreme, Ego X4 DMX, Mania EFX en Mania SCX verkrijgbaar. De oudere martin producten heb ik nog niet gevonden op het net.

Mijn ervaring met de 2510 controller is dat je niet snel van show kan wisselen als je er (teveel) 90 shows in heb staan. Om dan van show 10 naar show 66 te gaan en weer terug dan ben je wel even aan het priegelen met de “up” en “down” knoppen. (Je kunt de knoppen niet lang ingedrukt houden want bij “up” dan schiet hij direct naar show 90 (in mijn geval) en bij “down” op show 1.) De “tap” knop voor de snelheid werkt wel goed, maar je kunt niet direct ingrijpen bij shows.

Verder als je hem na veel moeite hebt voorgeprogrammeerd in Lightjockey, vervolgens geupload naar de 2510 controller, uitgetest en hij werkt zoals je wilt. Dan heb je ook wel wat.

Want het is een vrij goedkope oplossing voor je portemonnee, je zal er helaas wel wat moeite in moeten steken.

kortom als je iets wil dan moet je er wel even wat voor doen.

Groet

Joey
      Last edited by Skygrinder; 14-02-09, 19:21. Reason: types toegevoegd en aangepast

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

mss zou je Martin kunnen bellen of mailen ....

Volgens mij waren er in het verleden ook shows te vinden van de oude types scanners
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• lobbes
          • Jun 2010
          • 4

hallo, ik heb een vraagje..
          zijn er ook kant en klare shows te downloaden voor mijn sax 500 scanners? en zo ja, waar dan precies

MVG Roy

Comment

Working...