controller voor Led spots (jb system par64)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drummerke
    • Oct 2006
    • 432

controller voor Led spots (jb system par64)

Hey,

Ik gebruik al een tijdje 6 ledspots met de controller LEDCON 02 (jb system) maar ik zou graag nu zelf toch wat meer kunnen veranderen wat betreft kleuren keuze en programma's. Bij de ledcon02 zit alels voor geprogrammeerd en dat is soms beetje jammer.

vb. ik zou graag twee spots constant laten wit schijnen terwijl er 2 andere een achtergrond kleur weergeven (vb blauw). Of op een moment dat je strobe effect toepast dat alles effectief flikkert of enkel een bepaald kleur.

Iemand iedeeën rekening mee houdende dat ik soms nog extra spots bij huur (voor grotere events).

Vriendelijke groeten Karel
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Originally posted by drummerke
    Iemand iedeeën rekening mee houdende dat ik soms nog extra spots bij huur (voor grotere events).
    Wat moet ik verstaan onder grotere events en extra spots?
    Zijn dat 8 parren of 24 movingheads?

In het eerste geval zou ik kiezen voor iets uit de 'scanmaster' serie of eventueel een lightdesk 136 of misschien de nieuwe Showdesigner 512, rekening houdend met en wellicht niet al te groot budget.
    In het 2e geval zal je wellicht snel uitkomen op een PC oplossing als het niet teveel mag gaan kosten.
    Last edited by stekelvarke; 08-01-09, 11:51.
    exit night into LIGHT

Comment

• drummerke
      • Oct 2006
      • 432

bij groter bedoel ik inderdaad 16-32 ledspots al dan niet gecombineerd met ledbarren/vlakken etc. Dus geen movingheads of scanners, tenzij dat daar ook leds in zitte (maar die zijn helaas niet echt betaalbaar).

Het moet gewoon een simpel setje blijven.

Comment

Working...