esp vision error

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gyon
    • Dec 2008
    • 16

esp vision error

hallo

ik heb esp vision (ESP Vision: Welcome to ESP Vision) gedownload om als visualizer te gebruiken voor mijn hog 3 pc . alleen als ik hem opstart staat er een error: this demo has expired. please visit espvision.com for an updated download. ik heb hem nog een keer opnieuw geinstalleerd maar de error blijft steeds komen. ook al heb ik de meest recente gedownload.
    misschien heeft iemand ervaring met dit probleem of iemand die een oplossing weet

groetjes
  • Lighting
    • Sep 2004
    • 209

Originally posted by gyon
    hallo

ik heb esp vision (ESP Vision: Welcome to ESP Vision) gedownload om als visualizer te gebruiken voor mijn hog 3 pc . alleen als ik hem opstart staat er een error: this demo has expired. please visit espvision.com for an updated download. ik heb hem nog een keer opnieuw geinstalleerd maar de error blijft steeds komen. ook al heb ik de meest recente gedownload.
    misschien heeft iemand ervaring met dit probleem of iemand die een oplossing weet

groetjes
    ik denk dat het de bedoeling is dat je hem KOOPT?????
    LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• gyon
      • Dec 2008
      • 16

dat begrijp ik maar ik had hem graag eerst uitgeprobeert
      normaal bij een demo kun je het programma voor zo veel tijd gebruiken! maar deze demo geeft meteen de error zonder met het programma gewerkt te hebben daarom vind ik dat een beetje vreemd

groetjes

Comment

Working...