hog3 pc met visualizer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gyon
    • Dec 2008
    • 16

hog3 pc met visualizer

hallo
    ik heb hog 3 pc gedownload alleen wil graag een 3d visualizer gebruiken dat je kunt zien wat je doet zonder een interface te kopen. er staan een paar programma's alleen die werken niet. misschien heeft iemand ervaring met de hog 3 pc en met een werkende 3d visualizer.

groetjes
    Last edited by gyon; 04-01-09, 16:09.
  • Martijn de Groot
    • Mar 2005
    • 189

Is dit een vraag? Dan zou het antwoord kunnen zijn: een computer met een scherm.
    wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

• gyon
      • Dec 2008
      • 16

Originally posted by Martijn de Groot
      Is dit een vraag? Dan zou het antwoord kunnen zijn: een computer met een scherm.

nu staat de vraag er xD

Comment

• Martijn de Groot
        • Mar 2005
        • 189

Ik heb ervaring met wysiwyg en Hog PC, werkt goed, is niet goedkoop.
        ESP vision, Martin Show Design, Capture zijn goede visualizers, maar ik weet niet of Hog 3 PC al in hun pakket zit.
        In de meeste gevallen moet eerst de console-software gestart worden, daarna de visualizer en in de visualizer gekozen worden voor de connectie tussen beide.
        wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Zowel ESP Vision, WYSIWYG,Capture en Martin Show Designer werken met hog3PC
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• gyon
            • Dec 2008
            • 16

ow ok is er ook een demo van een van de visualizers? om te proberen of het wat is maar dat je ook verbinding kunt maken en ook even kunt proberen?

groetjes

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Wyg heeft een demo versie beschikbaar, maar ik ben niet zeker of het de verbinding ondersteund in demo mode
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• lucken
                • Sep 2002
                • 342

Capture heeft een demoversie en verbinden met de demo versie is perfect mogelijk.

Comment

• gyon
                  • Dec 2008
                  • 16

ik heb de capture polar demo gedownload ik krijg wel verbinding maar als ik dan kijk bij netwerk in hog 3 pc staat : visualizer found: yes status running en dan used: no dus kan ik hem dus niet uitproberen? dus fixture's in capture zetten en dan laten bewegen enz.?

groetjes

Comment

• lucken
                    • Sep 2002
                    • 342

Ik ken niets van Hog, maar de demo versie van Capture is volledig werkende enkel kan u niets bewaren. Voor de rest geen beperkingen.

Kijk eerst even in Capture bij : Hulpmiddelen - Opties - Verbindingen - Staat activering voor Hog3/Hog3 PC aan ?
                    Last edited by lucken; 07-01-09, 20:44.

Comment

• gyon
                      • Dec 2008
                      • 16

ik heb alles aanstaan in capture verbinding toestaan met hog 3 enz. in hog 3 pc staat ook dat er verbinding is en patchen lukt ook in capture op de univers van de hog 3pc alleen lukt het niet om het licht te besturen.

Comment

• lucken
                        • Sep 2002
                        • 342

Is de koppeling van de interne universe met deze van Hog 3 gemaakt ? Zo jan, dan moet u in het universe veld de waardes voor elk kanaal zien binnenkomen.

Comment

• gyon
                          • Dec 2008
                          • 16

ok ik zal eens gaan kijken

Comment

• gyon
                            • Dec 2008
                            • 16

ik heb nog eens geprobeerd ik heb vista dus moet ik als administrator uitvoeren in capture kan ik dan geen fixture invoeren want als ik zonder administrator opstart kan ik geen verbinding maken met de hog 3pc. maar kan ik wel fixture's toevoegen misschien eens op een xp pc proberen maar zou eigenlijk toch moeten werken? om fixture's toe te voegen en ze dan te besturen via de hog3pc?

groetjes

Comment

• gyon
                              • Dec 2008
                              • 16

ik heb nog even in windows xp geprobeert en dan zegt hij dat ik drivers moet installeren. ik dacht dat je ook in de trial licht kon laten bewegen in capture me hog 3pc

Comment

Working...