Binnenkort ben ik van plan om een kookworkshop te filmen, dat betekend dus dat alles zo helder en mooi mogelijk belicht moet worden. Momenteel beschik ik standaard alleen over standaard TL lampen, waarbij ik vrees dat die niet het juiste licht geven om objecten zo mooi en best mogelijk te belichten. Daarom wil ik jullie om een advies vragen welk type licht nou het beste kan gebruiken, en wat ik het beste qua apparatuur kan gebruiken om te filmen?
Tevens ben ik van plan om om personen voor de camera te interviewen, ik wil hiervoor het type licht gebruiken waardoor objecten, in dat geval mensen zo goed mogelijk worden weergegeven voor de camera. Welk type licht kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Misschien een erg domme vraag maar over TL buizen trouwens, waarom worden deze juist geweerd bij foto/TV opnames?
Tevens ben ik van plan om om personen voor de camera te interviewen, ik wil hiervoor het type licht gebruiken waardoor objecten, in dat geval mensen zo goed mogelijk worden weergegeven voor de camera. Welk type licht kan ik hiervoor het beste gebruiken?
Misschien een erg domme vraag maar over TL buizen trouwens, waarom worden deze juist geweerd bij foto/TV opnames?
Comment