Midi Hog 3
Collapse
X
-
Op Hog2 niveau kun je vrij makkelijk de cueliste starten en releasen.
Je moet daarvoor wel de MIDI-Map van de Hog2 schrijven. Dit is een wel een RTFM actie want het is vrij lang geleden dat ik dat heb gedaan, maar in de manual staat heel duidelijk hoe je dat doet.
Save je show op een floppy/USB en zoek daarna in de directories van de Hog2 showfile naar de MIDIMAP.TXT bestand. Pas die aan naar gelang je MIDI-notes ed.
Veel succes..
RikComment
-
Rik en alleen heel erg bedankt!Op Hog2 niveau kun je vrij makkelijk de cueliste starten en releasen.
Je moet daarvoor wel de MIDI-Map van de Hog2 schrijven. Dit is een wel een RTFM actie want het is vrij lang geleden dat ik dat heb gedaan, maar in de manual staat heel duidelijk hoe je dat doet.
Save je show op een floppy/USB en zoek daarna in de directories van de Hog2 showfile naar de MIDIMAP.TXT bestand. Pas die aan naar gelang je MIDI-notes ed.
Veel succes..
Rik
Ik ga er naar kijken!
Thanks!
TimoComment
-
Hi Rik,Op Hog2 niveau kun je vrij makkelijk de cueliste starten en releasen.
Veel succes..
Rik
De OP wilde graag op een Hog3 cuelists starten en releasen. Da's niet mogelijk via de MIDIMAP.TXT die je omschrijft (die bestaat niet meer op Hog3...).
De oplossing is directe MSC-strings naar de Hog3 sturen via MIDI. Bijna geen enkele midi-controller kan die uiteraard uitsturen, dus moet er een laptopje/PC tussen met translator-software.
MIDI Show Control - Wikipedia, the free encyclopedia
Word een beetje moe van de herhaling... Tip voor de OP: Ga ermee stoeien en blijf niet alles 10x vragen..
Last edited by JeroenVDV; 05-12-08, 10:57.Creating shows beyond ImaginationComment

Comment