Nieuw Spotje van HES (video)

Collapse

X
- 

Fons,

Bedankt voor je mail.
 Wat een beest! Waar eindigd het?
 Kan je wat meer specificaties prijsgeven voordat iedereen wat gaat gokken?

Mvg
 Gerrit------------------------------------------------
 Without colour, there is no perception
 ------------------------------------------------
 MvG

Gerrit Schottert
 Controllux
- 

Comment
- 

Het was natuurlijk te verwachten dat er van de showgun ook een washversie zou komen.........maar alweer onder de indruk ......dat lukt die jongens van HES ook elke keer weer.

LightingLET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)Comment
- 

Beste Vriend, enorme bijdrage geleverd, denk dat je gelijkt gaat krijgen, maar alleen op pakskes boter met dmx-ingang. Nu de foldertjes maar napluizen.
 Heb al met de showgun gewerkt? Spot met wash, is maar net welk effect je nastreeft om tussen deze 2 te kiezen.
 Martijn de Grootwat beweegt mensen die licht bewegen?Comment
- 

- 

Waarom nou weer een Cat5 gaatje, Showgun is 30 parameters, deze gaat niet veel meer zijn denk ik. Kunnen er dus 16 op een lijntje met ons vertrouwde bus systeem, waarom dan weer extra bekabeling voor een ster netwerk?
 En waarom moet het op een grote lamp wel en op een kleinere lamp met meer parameters weer niet?

Verder, leuk in de catogorie groot, groter, grootst. Leuk effect met het beam splitten, maar verder niet echt schokkend. Maar gaat het vast beter doen dan de Showpix.Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
- 

Meer info over de Showbeam is hier te vinden . .
 Ook meer info over de Showgun 2.5 en de DMX processor 8000.Last edited by LJ Gerrit; 26-10-08, 18:35.------------------------------------------------
 Without colour, there is no perception
 ------------------------------------------------
 MvG

Gerrit Schottert
 ControlluxComment
- 

Hier zijn de specs van de Showbeam:

Lamp: Philips MSR2500/2 SA
 Zoom Range: 12-32
 Twin Beam effect
 Kleuren: CMY en 3 slot Color Wheel (Amber,Red, Blacklight effect)
 Variable CTO
 LED ring

Leverbaar over een paar maanden

SHOWGUN is nu leverbaar in twee versies:
 2 en 2,5 KW

FonsComment
- 

2500 Watt MSR lamp, jemig wat een beest dan  

VL3500 wash was toch 1500 watt?  Last edited by MEEO Licht en Geluid; 30-10-08, 18:48.MEEO Audio Licht Rigging, Last edited by MEEO Licht en Geluid; 30-10-08, 18:48.MEEO Audio Licht Rigging,
 Mark van der Werff
 GroningenComment
- 

Absoluut is dit weer een mooi stukje techniek. Had m na de Showgun ook wel verwacht hoor. Het jammere aan deze HES lijn vind ik persoonlijk dat hij erg exclusief is. Door de enorme prijs blijft hij behouden voor een select gezelschap. Ik zie mezelf nog niet snel met en showgun of met deze spelen :S. Verder blijven ze natuurlijk enorm gaaf om te zien. Ik vraag me af wat de volgende stap wordt.......4500Watt?

MzzlsCorrect me if I'm wrongComment

Comment