Playbackfader Pearl 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beldog
    • May 2004
    • 140

Playbackfader Pearl 2000

1 van de playbackfaders van m'n Pearl doet raar : wanneer ik een show/chase programmeer met movingheads onder fader 8, loopt heel de show maar dan zonder licht. Wanneer ik iets programmeer met parren of leds is er geen probleem, loopt perfect.
    Heel kort samengevat : fader 8 start wel de show, zonder licht.
    Ik heb bij wijze van test eenzelfde chase met 4 steps op alle 15 de faders gezet en enkel op 8 geen licht. (En meerdere malen opnieuw op 8)
    Over de hele rol.
    Zelfs na "wipe all" en alles opnieuw patchen, blijft het zo.
    Ligt dit aan de fader, een of andere processor ?
    Herkent iemand dit probleem ?
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

wow een Pearl 2000...das best lang geleden!
    Raar dat het met 1 fader en dan ook nog steeds dezelfde gebeurt.
    Zou je haast gaan denken dat de fader de boosdoener is.

Aan de andere kant, zoveel doet die fader niet en zou je de oplossing bij de software gaan zoeken...

Avolites heeft voor dit soort maffe soringen doorgaans een heel net antwoord, kwestie van even je mailtje aan hen zenden en reactie komt zeker weten!

In het verleden heel wat gedoe met deze tafel gehad ( te snel tiepen en ding zat vast), maar nooit een hardwarematige component moeten vervangen. Opnieuw de soft erop en gaan.
    Al geprobeerd?
    Last edited by moderator; 12-10-08, 23:14.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• PeterZwart
      • Jan 2008
      • 402

Als het software matig zou zijn, lijkt het me niet logisch het probleem zich ook zou voordoen op alle pagina's.

misschien heeeeel toevallig iets verkeerd gedaan met record by fixture / record by channel?
      Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• CoenCo
        • Feb 2005
        • 230

Een eerste test is om de sleutel naar system te draaien.
        [service] -> [diagnostic screen]
        Daar kan je zien wat al je faders en knoppen doen. Controleer daar of de fader, de masterfaders en de add- en swop knoppen goed zijn. (n.b. dit menu verlaat je m.b.v. de pijl-omhoog knop)

ook kan je via
        [service] -> [display bus errors] kijken of daar rare errors zijn.
        Last edited by CoenCo; 12-10-08, 23:16.

Comment

Working...