Advies lichttafel gevraagd - makkelijke Cue stacks vereist

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buks
    • Dec 2009
    • 2

Hoi Shark, Ook zeer tevreden over chamsys, kun je me vertellen wat voor een touchscreen je gebruikt en of dat bevalt?
    GLuuk

Comment

• remco_k
      • Sep 2002
      • 325

Originally posted by lichtpuntje
      Jorg,
      Wanneer je elke keer een andere installatie hebt, is dit echt een kl*tetafel. Heb ze ook weleens meegehad op locatie en dan is proggen zowat een dagtaak.
      En gek genoeg vindt ik dat dan weer meevallen. Ik heb zowel met de 12 als de 24 gewerkt maar ik ben niet meer of minder tijd kwijt dan andere controllers (of dat nou hard of software is) die ik gebruik. Hoewel, sommige dingen kan je niet goed vergelijken, maar ik heb de indruk op deze manier.
      Nou moet ik zeggen dat ik met die SGM scan control tafel kan (of kon, het is alweer even geleden) lezen en schrijven, dus wellicht geeft dat een scheef beeld t.o.v. een "gewone" gebruiker.

Verder heb je wel gelijk, misschien dat de TS al geholpen is door over te stappen naar de 24. Maar ik proef aan zijn post dat ie ook niet erg te spreken is over de andere functionaliteit. En dat is natuurlijk ook een reden om wat anders te zoeken.
      Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
      Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

Originally posted by remco_k
        En gek genoeg vindt ik dat dan weer meevallen. Ik heb zowel met de 12 als de 24 gewerkt maar ik ben niet meer of minder tijd kwijt dan andere controllers (of dat nou hard of software is) die ik gebruik.
        Tot je een keer een fixture toe moet voegen.. Trek daar maar een uur per fixture voor uit
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• chippie
          • Jul 2006
          • 528

Als je dinnershows doet zoals wij, is de chamsys de max. Deze tafel heeft zowel de theater als live mogelijkheden bij het opstarten Wij hebben een touchscreen van IIyama de prolite T1930S die je in allerlei hoekjes kunt plaatsen. Cue's die je kunt copieren, verplaatsen en verwijderen fade in fade out etc......FX toepassen in een minimum tijd een hele show (Natuurlijk moet je wel heel het systeem verstaan van programmeren) Service en hulp indien je iets niet kunt vinden zijn ontzettend goed, was alles maar zo . Sorry ik heb andere merken bekeken en daar was alleen de uitleg van de brochure aub en trek u plan. Als je een volledige tafel zou kopen met misschien in de toekomst meerdere mogelijkheden die je nodig zou hebben, kent de chamsys weinig limieten. (volgens mij) Het kost misschien iets duurder dan de huis en tuin kits (enttec velleman) maar minder dan de andere Avo,hog,martin.
          Ah qua fixtures toevoegen, geef de DMX sheet aan chamsys indien hij nog niet in de lijst staat en ze maken hem voor u of je kunt het zelf doen. Oefening is noodzakelijk.....

Een aanrader qua gebruiksgemak, kostprijs en service.
          IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• remco_k
            • Sep 2002
            • 325

Originally posted by Big Bang
            Tot je een keer een fixture toe moet voegen.. Trek daar maar een uur per fixture voor uit
            Daar heb je wel een puntje. Maar een paar uur is misschien ietsie overdreven.
            Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
            Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

Working...