FAT Frog en DMX booster vraag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frodolight visuals
    • Nov 2005
    • 37

Ben ik niet met je eens moderator..
    De creatieve dingen bezitten de meeste oparators wel maar dan moet met ook een tafel hebben waar mee je creatief kan zijn...

Misschien ben ik te verwend hoor dat kan ook hihi

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

Originally posted by frodolight visuals
      Ben ik niet met je eens moderator..
      De creatieve dingen bezitten de meeste oparators wel maar dan moet met ook een tafel hebben waar mee je creatief kan zijn...

Misschien ben ik te verwend hoor dat kan ook hihi
      heb je jezelf verwend met de aanschaf van een dergelijke toptafel?
      Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• diyo
        • Nov 2004
        • 65

Altijd wel grappig als mensen vragen gaan stellen over tafels (technische vragen) dat er altijd een discussie komt of de tafel wel goed is een ja of te nee.

Met een fat frog kun je inderdaad best creatief zijn, maar er zijn betere tafels. Ik bezit de fat frog al sinds deze nog geen maand op de markt was. Ik werk er dus al een hele tijd mee. Voor een drive in show die ik heb is dit een hele goede tafel.

Alleen toen ik de tafel kocht had ik veelal van deze producten ook al, dus had alles in een keer geprogrammeerd, en loop nu sinds ik de nieuwe MH heb tegen dit probleem aan.

Een Grand MA is voor een drive in show een beetje overdreven. Maar ik heb een hekel aan een 19' rack vol met apparte controllers voor elk lichteffect.

Ik zal eens een driver omdraaien in de booster

Comment

• diyo
          • Nov 2004
          • 65

De DMX booster dot het weer zoals hij het moet doen

Het lag niet aan de SN75176 schipjes maar aan twee andere chipjes ( 6n137 )

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Het lag niet aan de SN75176 schipjes maar aan twee andere chipjes ( 6n137 )
            En dat zijn dus de optocouplers voor galvanische scheiding...
            (even ter aanvulling)
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• JustME125
              • Jun 2006
              • 297

Hmmm de optocouplers naar zn grootje....niet iets wat zomaar ff gebeurt.
              Achja als het probleem opgelost is, prima. Toch blijf ik het raar vinden

Mzzls
              Correct me if I'm wrong

Comment

Working...