Complete scan in middensegment?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

@Robbert: ik doe er al twee dagen over om een antwoord te krijgen op mijn mails. Tip: ik zit in Belgiƫ . Ik ga hier niet de naam van het bedrijf noemen natuurlijk.

@JustME: dit weekend ook zeer leuk Robe spul gezien. Netjes afgewerkt, deftige onderdelen, ... Nu vind ik het zeker ook absoluut niet goedkoop maar in verhouding idd best te doen.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Robbert Jan de Klerk
      • Jul 2008
      • 27

@Laserguy

Mischien is het toch dan maar is verstandig om contact op te nemen met Fairlight, ben er zeker van dat je je verder willen en kunnen helpen ook als je in Belgie zit . Ik vindt de service van Fairlight echt helemaal top namenlijk en heb veele complexe storingen gehad en ze hebben me er altijd supper mee geholpen! (ook telefonisch )
      Van par tot fresnel met elk type lampje red ik me wel!

Comment

• Robbert Jan de Klerk
        • Jul 2008
        • 27

@ Relax

Mischien moet je is kijken op de site van Rentall die hebben leuke dingen 2e hands die echt in goede staat zijn en voor een zeer nette prijs.
        Van par tot fresnel met elk type lampje red ik me wel!

Comment

• LJDave
          • Oct 2007
          • 19

Deze week is fairlight bij ons bezig voor de installeren van de nieuwe lichtshow

wat er o.a nieuw bij het huidige komt is:

6 x mac 250 krypton
          8 x mania scx700 scan
          2 x wizard extreme
          2 x atomic + colors
          18 x cls ledpar 56
          4 x cls ledpar 64
          8 x cls pixelbar 56
          1 x Laserworld RGB PRO1500

Zodra we gaan programmeren zal ik wat verder gaan op onze ervaringen met de scanners

GR Dave

Comment

• LJDave
            • Oct 2007
            • 19

Hallo,

De afgelopen dagen hebben we aardig wat geprogrammeerd en blijf erbij dat de scx700 gewoon een zeer complete scan is in dit segment. we waren nog even bezig om misschien de mx-10 scan te nemen maar de keuze voor de scx700 bevalt tot nu toe prima. Zeer goed prijs prestatie verhouding en nogmaals, Ze geven gewoon veel licht. hebben mooie kleuren en gobo's.

het enige kleine nadeel is dat er geen dmx gesruurde focus op zit, maar dat is in een vaste opstelling niet echt bezwaarlijk.

Ze staan zeer sterk hun mannetje naast de mac250 krypton, en zijn dus een prima aanvulling.

en tijden het testen/programmeren nog helemaal geen storingen etc. gehad. vanavond eerst discotheek avond, dus eens kijken hoe ze er dan uitkomen

Gr Dave

Comment

• Lighting
              • Sep 2004
              • 209

het zou leuk zijn voor onze beeldvorming als je een paar foto's zou uploaden

ik wacht af

Lighting
              LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• PeterZwart
                • Jan 2008
                • 402

Originally posted by Lighting
                het zou leuk zijn voor onze beeldvorming als je een paar foto's zou uploaden

ik wacht af

Lighting

Mee eens, foto's zeggen soms meer dan woorden.
                Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• LJDave
                  • Oct 2007
                  • 19

Op de rechtse foto zie je de scx700's, aan de andere kant van de dansvloer hangen er ook 4 in zo'n truss-boog.
                  In de ronde cirkel boven de dansvloer hangen de krypton's.

Gr Dave.

p.s. zal zo ook even wat foto's van de pixelbarren plaatsen.

Comment

Working...