ik werk ruim een jaar met een TTL Spring v2 die het naar behoren doet en voor veel produkties genoeg kan. Nu wilde ik laatst een nieuwe scene wegschrijven, dus ik drukte zoals gewoonlijk op STORE SCENE AS en koos een lege plek uit, schreef weg (busy writing .......) en klaar. Vervolgens wilde ik die scene bekijken maar onder de schuif was er niets te zien. Wederom een aantal keer geprobeerd, ook naar andere geheugenplaatsen, ook proberen te overwriten, maar niets.
De tafel staat gewoon op live, op de juiste page, alles zoals gewoonlijk maar wegschrijven ho maar... Hij zegt dat 'ie wegschrijft maar hij doet het niet.
Iemand bekend met dit probleem en de oplossing? Resetten heb ik nog niet gedaan omdat ik dat wat rigoureus vond en ik een aantal fijne chasertjes heb ingeprogrammeerd. Als dat de enige optie is tot verbetering dan heb ik het er uiteraard wel voor over; hij moet immers volgend seizoen gewoon weer meedraaien.
Alvast bedankt voor de hulp.
De tafel staat gewoon op live, op de juiste page, alles zoals gewoonlijk maar wegschrijven ho maar... Hij zegt dat 'ie wegschrijft maar hij doet het niet.
Iemand bekend met dit probleem en de oplossing? Resetten heb ik nog niet gedaan omdat ik dat wat rigoureus vond en ik een aantal fijne chasertjes heb ingeprogrammeerd. Als dat de enige optie is tot verbetering dan heb ik het er uiteraard wel voor over; hij moet immers volgend seizoen gewoon weer meedraaien.
Alvast bedankt voor de hulp.

Gelukkig was het sfeerverlichting dus niet veel wisselingen (behalve voor een paar presentaties).
Comment