GrandMA 3d

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundtech
    • Nov 2007
    • 22

GrandMA 3d

Ik heb de software geinstalleerd van grandma 3d, nu ben ik een truss carre aan het teken ik heb alleen geen afbeeldingen van 6 barren en 4 barren, sunstrips en 2 KW'ers. Kan iemand me hier aan helpen?
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

4 en 6 barren moet je in bijna elk 3D programma zelf maken. Waarom vraag je je af? Nou heel simpel: je wilt dat elke par een eigen dimmer en kleurnummer kan hebben, waarmee het benaderen d.m.v. losse objecten onvermijdelijk is geworden.

GrandMA 3D is een tool om een beetje voorbereiding te doen of je setje te bedenken/checken. 3D programmeren kan wel, mits je rekening houdt met de mankementen van het programma.

Voor een gratis programma WEL erg handig en mits verstandig ingesteld prima te gebruiken.
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• soundtech
      • Nov 2007
      • 22

Is er dan iemand die de juiste 3d afbeeldingen heeft van par64 en sunstrips, die zitten er beide niet in namelijk. Het enige wat ik wil is een 3d tekening maken

Comment

• Steve89
        • Dec 2005
        • 120

Originally posted by soundtech
        Is er dan iemand die de juiste 3d afbeeldingen heeft van par64 en sunstrips, die zitten er beide niet in namelijk. Het enige wat ik wil is een 3d tekening maken
        Volgens mij, als je gewoon een Generic patched op je console. Dan krijg je automatisch het symbooltje van een par in GMA 3D.
        Verder zou je op Ma-share.net kunnen kijken. Daar worden wel symbooltjes aangeboden.

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Hi Soundtech,

Je kunt wel gaan klooien met symbooltjes, maar GrandMA 3D is een visualisatietool, geen 3D cad programma. Gebruik dingen waar ze voor zijn, dan voorkom je dit soort vraagstukken.

Probeer gerust om de symbooltjes ergens te vinden, wie weet lukt het je zelfs. Klinkt beetje als "wil geen geld aan Wyg uitgeven en toch 3D tekeningen laten zien aan mijn klant". Daarvoor is het programma van MA niet bedacht of bedoeld, dus dat gaat niet werken.
          Arvid Buit

Comment

• deurklink

Even weer omhoog schoppen!

Ik ben opzoek naar een witgaas in 3d heb de library aardig doorgespit maar kon niet iets dergelijks vinden. Iemand al wel zoiets gevonden?

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Vrees met grote vrezen...
              Zou ma-share.net even proberen. Misschien dat iemand het voor je wil maken.

Succes grtz

Arvid
              Arvid Buit

Comment

• Stoney3K
                • Sep 2007
                • 1399

In wat voor formaat zijn alle 3D symbolen van GrandMA 3D precies? Eventueel wil ik er wel tijd in steken om voor wat fixtures modellen in elkaar te zetten.
                First make it work, then make it look pretty!

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Formaat is .xob

grt Arvid
                  Arvid Buit

Comment

Working...