Phantom 250 Spot

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic_gobin91
    • Sep 2008
    • 4

phantom spot

is er echt niemand die deze headjes al heeft? wat zijn bv enkele nega's van deze headjes? en kan iemand er eventueel enkele foto's van doormailen?

Comment

• DJ-Jan
      • Jun 2008
      • 326

Dit zijn de enige foto's die waarvan je het best kan zien hoe ze er uitzien:

Showtec Phantom-250 movinghead

Ik hoop ook dat er meer informatie en gebruikservaringen van deze movinghead komt...
      Last edited by DJ-Jan; 23-09-08, 21:31.
      Event-Light

Comment

• frederic_gobin91
        • Sep 2008
        • 4

Originally posted by DJ-Jan
        Dit zijn de enige foto's die waarvan je het best kan zien hoe ze er uitzien:

Showtec Phantom-250 movinghead

Ik hoop ook dat er meer informatie en gebruikservaringen van deze movinghead komen...
        super! bedankt!
        er is inderdaad weinig informatie over deze head.
        nochtans zien ze d'r zeer degelijk uit.

Comment

• djbbe
          • Jun 2005
          • 54

Oké ik heb momenteel 4 van deze headjes .
          Mijn indrukken .

Negatief[LIST][*]een hoop lawaai[*]redelijk veel leklicht rond de gobo[*]reageerd traag op dmx veranderingen (kan ook aan tafel liggen ik zal er strak de avo is onder hangen)[/LIST]Positief[LIST][*]optiek is dik in orde ![*]mooie gobo's en kleuren[*]zeker snel genoeg vergelijkbaar met movitec[/LIST]En aja de kist die ze mij aangeraden hadden van showtec die past absoluut niet of ik moet de armen van de heads slopen en de kop 10 ckleiner maken

Ik zal vanavond wat foto's en eventueel een filmpje posten .
          Groeten

Comment

• robert17
            • Mar 2009
            • 10

Ik heb deze net binnen gekregen.
            Ik ad een leuke aanbieding gevonden 2 stuks voor 599E.
            Ik ben zelf nieuw in licht en dit is mijn eerste aankoop.
            Toen ik het pakket opende waren ze al stuk maar ik vermoed dat meer aan DHL ligt.
            Een vd kapjes was in 20 stukjes.Valt nog meer wany een ander stuk verlichting brachten ze van de week in 2000 stukjes/

Wat me opvalt als ik ze aanzet ik het geluid.
            Als ze beide tegelijk aanstaan maken ze door de koeling ongeveer het geluid wat mijn stofzuiger ook maakt.
            Het geluid van mijn stofzuiger zal net iets harder zijn.

Ik ga dit gebruiken voor mijn woonkamer en dat is dus niet te doen of je moet al continu de muziek hard aanzetten......

Ik ga deze denk ik terugsturen.
            Ik betwijfel ten zeerste of er wel movingheads zijn van rond de 600-1100 euro die geschikt zijn voor mijn woonkamer en vrij stil zijn.

Wie weet kan ik beter scanners en lasers kopen.......

Comment

• JustME125
              • Jun 2006
              • 297

Goedkoop en stil zijn twee dingen die niet te combineren zijn. Ik vraag me al af waarom je 250W in je huiskamer gaat hangen, pak dan een paar passief gekoelde (ja zonder ventilator) 150W spotjes (martin heeft er een geloof ik, ja ik weet het dat ik dan meteen weer met een "duur" merk ga gooien). Een 250W budget scan maakt net zoveel lawaai als je 250W MH wat betreft fans hoor, alleen zijn de motoren stiller.

Succes
              Correct me if I'm wrong

Comment

• djbbe
                • Jun 2005
                • 54

Zoals beloofd hier de foto's

Het filmpje :
                Phantom 250 Pro spot Showtec
                Last edited by djbbe; 01-04-09, 21:41.

Comment

• korneelw.
                  • Jun 2009
                  • 1

Originally posted by robert17
                  Ik heb deze net binnen gekregen.
                  Ik ad een leuke aanbieding gevonden 2 stuks voor 599E.
                  Ik ben zelf nieuw in licht en dit is mijn eerste aankoop.
                  Toen ik het pakket opende waren ze al stuk maar ik vermoed dat meer aan DHL ligt.
                  Een vd kapjes was in 20 stukjes.Valt nog meer wany een ander stuk verlichting brachten ze van de week in 2000 stukjes/

Wat me opvalt als ik ze aanzet ik het geluid.
                  Als ze beide tegelijk aanstaan maken ze door de koeling ongeveer het geluid wat mijn stofzuiger ook maakt.
                  Het geluid van mijn stofzuiger zal net iets harder zijn.

Ik ga dit gebruiken voor mijn woonkamer en dat is dus niet te doen of je moet al continu de muziek hard aanzetten......

Ik ga deze denk ik terugsturen.
                  Ik betwijfel ten zeerste of er wel movingheads zijn van rond de 600-1100 euro die geschikt zijn voor mijn woonkamer en vrij stil zijn.

Wie weet kan ik beter scanners en lasers kopen.......
                  hey is het egt zo dat deze mh's zoveel lawaai maken of maakten. want ik
                  bn aant denke om er mij ook van deze aan te schaffen zou ik wel doen of nie ??

grtjes korneel

Comment

• DJ-Jan
                    • Jun 2008
                    • 326

Ja, ze maken lawaai
                    Nee, je hoort ze niet als de muziek aanstaat
                    Event-Light

Comment

• JustME125
                      • Jun 2006
                      • 297

Nee wanneer je muziek draait niet nee, maar zo gauw je ze dus op andere plaatsen in gaat zetten dan de venue waar je met je drive-in staat heb je een probleem (alleen al vanwege het geproduceerde geluid van die dingen). Theater/beurs dingen moet je er dus echt niet mee willen doen evenals gobo projectie bij andersoortige spraakaangelegenheden.

Ik zou ze lekker laten staan en ff doorsparen voor een paar serieuzere koppen (welke dat zijn kun je lezen op dit forum, er zijn genoeg threads die de voors- en tegens van verschillende merken tegen elkaar uitzetten)

Mzzls
                      Correct me if I'm wrong

Comment

Working...