Beste mede-forummers, 
Ik heb een probleempje met een van m'n movitecs; op het printje waar de dmx-in/out op zitten , zitten ook 2 zekeringen. Degene die juist naast het frame zit (t 3.16A) gaat er regelmatig door...dat dan alles stopt moet ik eigenlijk niet vertellen. . Nu gebeurt het soms dat die er direct doorvliegt, soms staat de MH 1 tot 2 uur demo te draaien en gebeurt er niks.
. Nu gebeurt het soms dat die er direct doorvliegt, soms staat de MH 1 tot 2 uur demo te draaien en gebeurt er niks. 
Zijn er misschien mensen die dit probleem herkennen en dan misschien de oplossing kennen ? Zoniet, welk bedrijf hersteld deze dingen in de buurt van Antwerpen ?
Alvast bedankt.
					Ik heb een probleempje met een van m'n movitecs; op het printje waar de dmx-in/out op zitten , zitten ook 2 zekeringen. Degene die juist naast het frame zit (t 3.16A) gaat er regelmatig door...dat dan alles stopt moet ik eigenlijk niet vertellen.
 . Nu gebeurt het soms dat die er direct doorvliegt, soms staat de MH 1 tot 2 uur demo te draaien en gebeurt er niks.
. Nu gebeurt het soms dat die er direct doorvliegt, soms staat de MH 1 tot 2 uur demo te draaien en gebeurt er niks. Zijn er misschien mensen die dit probleem herkennen en dan misschien de oplossing kennen ? Zoniet, welk bedrijf hersteld deze dingen in de buurt van Antwerpen ?
Alvast bedankt.

Comment