moving heads op armin only

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristofb
    • Sep 2006
    • 91

moving heads op armin only

welke profielen hingen er op armin only? waren dat de mac 700 profile of de 575 kryptons??? verschoot dervan dat die kleurenwissels zo vlot gingen van die bakken.
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Originally posted by kristofb
    ... verschoot dervan dat die kleurenwissels zo vlot gingen van die bakken...
    Zijn het dan geen Vari*Lites geweest?
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• JustME125
      • Jun 2006
      • 297

Weet iemand wie het licht gedaan heeft (welke firma) bij Armin Only? Dan valt ook wel te achterhalen welke koppen er waarschijnlijk in hingen. Vari*Lite lijkt mij eigenlijk ook erg waarschijnlijk

Mzzls
      Correct me if I'm wrong

Comment

• DJ Ronald
        • Feb 2007
        • 31

Die kerel is wle op tv geweest....
        Misschien dat je via internet de uitzending vn NL 3 kunt herhalen??
        Groeten,
        Drive-In Show: http://www.musicsdream.co.cc

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Productie Armin was in handen van Purple Group. Complete grid was naar mijn weten Martin. Audio V-Dosc.

Meer info zou ik vragen aan de mannen van Purple aangezien de 12 trailers materiaal van hen waren.
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Ahmed Al Dayri
            • Oct 2005
            • 354

Was idd Purple Group.
            en het waren mac 700 profile's
            gecombineert met een zooi 700 wash, en 250 wash

Comment

• kristofb
              • Sep 2006
              • 91

amai ik wist niet dat de kleurenwissels enzo zo snel waren van die mac 700's

alvast bedankt!

Comment

• Rookie
                • Nov 2004
                • 104

ik was er ook van verschoten bij onze show in belgië waren er Mac 700-den van de partij een hoop varilite en mac 2000 wash. Productie van flashlight bij ons.
                Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• André B
                  • Sep 2006
                  • 3

Hey Allemaal,

Ik ben de operator voor het licht en video van alle Armin Only shows en doe tevens het ontwerp.

Bij de show afgelopen april in utrecht heeft Purple Group al het licht en geluid geleverd en bijzonder goed en netjes afgeleverd. De profielen die er hingen waren idd Mac 700 spots behalve de 2 zij trusses in de zaal dat waren Mac 250 kryptons. Verder was de set aangevuld met Mac 250 washes voor effect en tegenlicht en Mac 700 washes voor het frontlicht.

De show afgelopen week in belgie heeft Flashlight/APR idd voorzien van licht en geluid. Waar de spots op het podium vervangen waren voor V*L 3000 spots spots in de zaal waren wel gewoon Mac 700 spots. De washes waren V*L 2500 washes en Mac 2000 washes voor het frontlicht en 4 Mac 2000 profiles om Armin in het licht te zetten. Ook hier was het goed voor elkaar en een lekker relaxte werksfeer.

De Mac 700 spot is naar mijn mening de best uitgebrachte spot van Martin en zeker wel een tegenhanger van de V*L 2500 spot. Sterker nog er zijn productie's waar ik liever de Mac 700 spot zie dan de V*L2500 spot. Dit vanwege de hoge lichtoutput en de wat kleinere zoom zodat je meer licht overhoud als je met een hooge trim te maken hebt. Het enigste nadeel van de Mac 700 spot vindt ik de gobo setup. Maar de V*L2500 is natuurlijk ook een super spots. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Groetjes

André

Op naar Armin Only Polen waarschijnlijk ook met Mac 700 spots.

Comment

Working...