zware hazer voor openlucht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antigone
    • Jan 2008
    • 3

zware hazer voor openlucht

Hallo zoals in titel gezegd ben ik op zoek naar een goeie hazer die in het licht in openlucht (overdag) wat beter kan doen uitkomen... podium is ongeveer 5 meter diep op 8 meter en 4 meter hoog is een podiumtrailer...
    Zonder zijwanden enkel een dak en achterwand...

Normaal zou ik werken met een echte rookmachine, maar ik zie niet graag de grote wolk die eruitkomt, want deze ziet er niet uit, en trekt ook veel te snel weg...

Als iemand raad weet let me know!!!
    super bedankt!

greetz
    $
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Originally posted by antigone
    Hallo zoals in titel gezegd ben ik op zoek naar een goeie hazer die in het licht in openlucht (overdag) wat beter kan doen uitkomen... podium is ongeveer 5 meter diep op 8 meter en 4 meter hoog is een podiumtrailer...
    Zonder zijwanden enkel een dak en achterwand...

Normaal zou ik werken met een echte rookmachine, maar ik zie niet graag de grote wolk die eruitkomt, want deze ziet er niet uit, en trekt ook veel te snel weg...

Als iemand raad weet let me know!!!
    super bedankt!

greetz
    $
    iets van deze 3?

JEM Magnum 2000..|
    JEM ZR33..............| met een dikke fan ervoor (en dit eventueel langs 2 kanten van het podium)
    JEM roadie xtream..|

of een Look Unique 2 Hazer... weet niet of die wel krachtig genoeg is voor buitenlucht maar binnen doet ie het alvast heel goed!

ps: doe je ook even de zon uit? dan zie je nog meer... want zonder zijwanden op het podium blijft er niet veel meer van je lichtstraaltjes over me dunkt...
    Last edited by DJ_matthias; 07-04-08, 16:08.
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• movinghead
      • Aug 2001
      • 559

MDG machines.
      Kun je in combi met een zware fan doen. (slakkehuis)
      Werkt prima voor o.a. lasershows...

MDG Max Fog Generators
      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• stekelvarke
        • Dec 2004
        • 1062

Ik vrees dat je zonder zijwanden ook niet zo erg veel van je rook/haze zal hebben.

Naast JEM, MDG en Look kan je Swefog ook aan het lijstje toevoegen
        exit night into LIGHT

Comment

Working...