helpme please by fixture of by chanel???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stofffel
    • Apr 2008
    • 9

helpme please by fixture of by chanel???

zou er iemand mij kunnen vertellen wat de gulden regel is bij programmeren voor "record by fixture of by chanel" dit voor een avo pearl 2004 of d4

thanx
  • Highfield
    • Jun 2006
    • 144

Simpel, die is er niet. Het is maar net wat je wil bereiken met je cue..

mvg,
    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• stofffel
      • Apr 2008
      • 9

even kijken

klopt het als ik zeg dat by fixture wordt gebruikt wanneer je cue´s programmeerd die onderling geen invloed op elkaar mogen hebben en "by chanel" wanneer je volgende cue een vervolg is van de voorgaande zodat hij oude informatie overneemt zoals pan tilt en dergerlijke??

alvast bedankt
      greets

Comment

• stofffel
        • Apr 2008
        • 9

Originally posted by Highfield
        Simpel, die is er niet. Het is maar net wat je wil bereiken met je cue..

mvg,
        ik begrijp dat men vraag nogal vaag is :-)

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

De voordelen van de twe keuzes (by channel or fixture) staan redelijk plastisch omschreven in willekeurig welke manual je van Avolites download.

De "by channel" manier van playbacks/memories maken heeft het grote voordeel dat je uitsluitend de info opslaat die van toepassing zijn op de functie die je bewerkt ( color, pan/tilt, etc.)

Alle andere actieve playbacks worden dus niet veranderd, alleen de info die je bewerkt/ingegeven hebt in die playback.

lees net mn stukje tekst hierboven terug, voor mij is het zinnig en leesbaar, mocht je verduidelijkingsvragen hebben, shoot!

Comment

• Elmo
            • Jun 2006
            • 208

Originally posted by ralph
            De voordelen van de twe keuzes (by channel or fixture) staan redelijk plastisch omschreven in willekeurig welke manual je van Avolites download.

De "by channel" manier van playbacks/memories maken heeft het grote voordeel dat je uitsluitend de info opslaat die van toepassing zijn op de functie die je bewerkt ( color, pan/tilt, etc.)

Alle andere actieve playbacks worden dus niet veranderd, alleen de info die je bewerkt/ingegeven hebt in die playback.

lees net mn stukje tekst hierboven terug, voor mij is het zinnig en leesbaar, mocht je verduidelijkingsvragen hebben, shoot!
            je verhaal is helemaal duidelijk Ralph!

wat ik mij dan weer afvraag: Wat doet de TS achter een D4 als hij dit niet weet

Comment

• Kilian
              • Dec 2005
              • 179

6.12, page 33

Comment

Working...