advies voor lichttafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeterZwart
    • Jan 2008
    • 402

=====oftopic====
    dat weet ik

ik koop niet alleen een licht-tafeltje hoor :P

ook een complete lichtset met truss , VMB statieven!

====ontopic====

Verder nog tips?:P
    Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• 4uss
      • Aug 2005
      • 578

Voor 5000 euro kun je de LSC MaXim LP aanschaffen nieuw, en heel misschien wel een Pearl 2000/2004 tweede hands, maar dan moet je wel heel hard zoeken... Je moet ook wel rekening houden dat het ding nog in een kist moet, en daar ben je ook al snel een 350 euro aan kwijt.

Comment

• Harmen
        • Sep 2003
        • 379

mocht je nog gebruikers informatie willen over een lsc maxim dan kan ik je die geven:

een fijne tafel, is aan nieuwkomers extreem snel uit te leggen, templates makkelijk zelf te maken en op verzoek ook binnen drie dagen gemaakt. patch is goed, niet zo uitgebreid als sommige grotere merken maar je kunt er wel een patchje mee maken.. touchpad werkt als je eraan gewend bent uitstekend. filter opties zijn redelijk, alleen meerdere typen fixtures door elkaar heeft zn nadelen die je op bijvoorbeeld een pearl niet hebt. momenteel hebben wij wat problemen gehad met serieuze crashes, de tafel (een lp) dacht af en toe dat ik een system reset gaf terwijl ik me daar niets van kon herinneren.. we hebben wat geprobeerd en uiteindelijk draaien we nu zonder desklampjes, dat heeft het probleem grotendeels opgelost.. mijn conclusie? een leuke tafel voor het geld, en voor disco/concert dingetjes tot 20 fixtures goed te doen (een LP)

Comment

• @ndrew
          • Jun 2005
          • 220

ik heb een budget van 2500 tot 3000 euro

ik wil ermee aansturen :

parren & movingheads en hier en daar es een verdwaald blindertje..

zal veel gebruikt worden bij bandjes..

ik had in de overweging een Pearl 2001 of 2000 te halen maar die zijn helaas niet veel te vinden als occasion!

heeft iemand anders nog n mooi advies voor n leuke tafel die dus betaalbaar is?

graag de specificatie's er ook effe bij vermelden!

(en als het mag/kan een foto)
          volgens mij deed purple group hun gebruikte pearls eruit om plaats te maken voor nieuwe. misschien vind je daar wat.
          <laat het maar draaien>

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Originally posted by @ndrew
            volgens mij deed purple group hun gebruikte pearls eruit om plaats te maken voor nieuwe. misschien vind je daar wat.
            Met allemaal verrotte floppy-stations en wappie-faders zeker.. Ik zou 3x nadenken voordat ik van een flink rentalbedrijf een Pearl koop..
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• JustME125
              • Jun 2006
              • 297

Originally posted by @ndrew
              @Moderator.
              Jammer dat mijn post verwijderd wordt en deze niet. Maakt mij verder niet uit hoor maar ik vraag me af war er nu precies tegen de regels was aan mijn post, en wat er niet tegen de regels was aan deze post.

Jammer, want ik gaf alleen maar een tip die je met een beetje googlen ook wel had kunnen vinden.

Mzzls
              Correct me if I'm wrong

Comment

Working...