Eurolite DMX Operator en Laserworld EL-80G

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Dacht ook dat de oplossing simpel was, maar had ook afgelopen weekend de pech dat ondanks dat er een terminator inzit, het apparaat toch ineens raar begon te doen

COMPLEET van de rel, en NIET meer reageren op de DMX ( gebruik hier overigens een lc2412 van Behringer voor )

Ook de mijne gaat retour, want denk dat er iets ernstig mis is met de DMX kaart in de laser andere lampen doen wel gewoon wat ik wil dat ze doen !

Zullen het daarna wel weer horen wat het was !
    your light !

Comment

• froestaloepie
      • Jan 2008
      • 9

Ik heb mijn laser weer terug gekregen en nu blijkt alles ok te zijn

Laser Test, all ok

DMX board exchanged on fair trading Test all OK.

Zal het toch aan de controller liggen ?

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Of aan jouw vaardigheden?
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Vaak is het ook dat er DMX 1 inzit .............. een oud DMX systeem.

Ik werk aljaren met Laserworld lasers en heb er nooit problemen mee !

Maar je moet ook niet TE VEEL verwachten van een laser van 199,00 ( EL80G )

Ikzelf heb nu de Revolution 800RGY ( kost 1512,00 ) en ben er dik tevreden over gebruik hem niet DMX maar ILDA icm Mamba Black ( 650,00 )
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• lichtpuntje
            • Sep 2003
            • 79

Probeer eens om die ene dipswitch uit te zetten en dan te kijken of je kanalen wel goed staan...

Gr. Thomas
            dus...

Comment

• T_Sound
              • Sep 2009
              • 267

Leuk, ik lees ook precies dat het om een eurolie controllertje gaat en bij tha dj om een behringer lc

Ik heb ook de el 80 g voor kleine feestjes, showtec shogun 500 voor de grotere feestjes.

el 80 g werkt inderdaad gek op de behringer.

Wat je bij de eurolite moet doen is juist niet de scanner modus aanzetten, maar dimmer functie modus.

Het zijn namelijk aparte kanelen en niet 1 fixture (iets met preseting e.d.)

Als je de el 80 g patcht als 7 kanaalsdimmer via de eurolite dan moet die het wel goed doen!.

Werkt op de Pearl , diamond, chamsys (als je er naar vraagt willen ze ook wel even snel een preset bouwen zodat je alles zo kunt proggen) en ook op lightjockey van martin werkt het op die manier prima.

T_Sound

p.s. ik weet dat het een oude thead is, maar iemand die hem nu aanschaft kan er ook weer problemen mee krijgen, dus ik dacht ik ben ze voor met hulp:P
              Geluidmixen, doe je met gevoel, maar meer met je gehoor!

Comment

Working...