LED Par 56

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rick1993
    • Nov 2007
    • 209

Maar heeft zo'n lite 8 pro tafel wat DJDIS zegt dan geen softpatch, zou toch ook nog kunnen?.
    Last edited by rick1993; 09-01-08, 16:19.
    licht dat licht mij wel

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

nee, de Showtec Lite 8 pro heeft geen softpatch.
      exit night into LIGHT

Comment

• Rolandino
        • Mar 2007
        • 1451

waaromgeen JB LEDparren ?

Ik heb zelf de Par64 en ben er erg tevreden over VEEL licht en een Ledcon2 controller.

Op deze controller heb je 9 kleuren direct oproepbaar plus zitten er chasers in en colorchange effecten automatisch of op muziek.

Kleine controller en weinig programmeer werk.

Plug en play !

Voor de set heb ik ( 8 parren en 1 controller ) 899,00 betaalt.

Ik ken zelf de showtecs niet maar wat er gezegd word is dat deze par van JB HPleds hebben en als beste uit de test is gekomen.

Heb eerst de spots gehad van Eurolite ( zelfde als Showtec ) maar die geven wel degelijk MINDER licht als de JB.

Nu praat ikwel over de Par64 uitvoering en hier wordt er over par56 gepraat.
        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Originally posted by Rolandino
          waaromgeen JB LEDparren ?

Ik heb zelf de Par64 en ben er erg tevreden over VEEL licht en een Ledcon2 controller.
          Waarom doe je ze nu alweer weg, als je er zo tevreden over bent???
          Ze staan toch hier op de snuffelsite?

Groet, Rob.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• PeterZwart
            • Jan 2008
            • 402

pff.. als elk topic zo word... krijgt de mod. het er nog druk mee!

laten we t wel effe gezellig houden he? ;-)

overigens.. als jij die led-parren + heads op die controller kan houden..

vind ik t knap..!
            Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• lucken
              • Sep 2002
              • 342

Originally posted by laserguy
              Of eindelijk eens gebruik zullen beginnen maken van die RGB-leds in een enkelvoudige behuizing?
              Edit mod: Goesting om on-topic te blijven
              Die zijn er ondertussen ! Het merk Colours heeft een Arch21RGB (pinspot) + ARCH54RGB (Multipar) + Strip met Multicolour leds. U ziet dus maar één kleur als u recht in de spot kijkt en dit is de kleur die effectief gemengd wordt. Natuurlijk ligt het prijskaartje heel wat hoger dan de Showtec, JB Systems en andere gelijkaardige ledparren !
              Last edited by lucken; 11-01-08, 08:58.

Comment

• PeterZwart
                • Jan 2008
                • 402

wat betaal je daarvoor dan?

is een RGB par geen mooiere oplossing dan?

die vind ik een minder rare kleur geven dan die ledparren..

ze zijn dan wel niet energy besparend.. maar je kan er aardig veel mee toch?
                Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• Rolandino
                  • Mar 2007
                  • 1451

Ik heb ook niet gezegd dat ik heads op de LEDCON2 ga aansturen.

Deze is alleen voor LEDparren.

De RGBpar is zeker een oplossing maar wel weer veel warmte en hoog stroomverbruik.

Zo kun je ook de IColor ofzo nemen van JB ook een aardige spot voor het geld.
                  EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• JustME125
                    • Jun 2006
                    • 297

Originally posted by Rolandino
                    Ik heb ook niet gezegd dat ik heads op de LEDCON2 ga aansturen.

Deze is alleen voor LEDparren.

De RGBpar is zeker een oplossing maar wel weer veel warmte en hoog stroomverbruik.

Zo kun je ook de IColor ofzo nemen van JB ook een aardige spot voor het geld.
                    Waar het Peter vooral om gaat is het feit dat je dan weer een controllertje mee neemt en dit vaak lastig werkt. Als ik op de preset "blauw" bijvoorbeeld druk dan wil ik dat mijn blauwe parren aangaan, mijn leds op blauw gaan en dat ook mijn heads blauw worden. Ik wil dan niet niet 3x een preset op 3 verschillende controllers in hoeven tikken. Dit gaat nog wel bij simpele dingen maar je gaat merken dat dit bij een bandje al niet meer lekker werkt vandaar dat het handiger is om alles op 1 desk te zetten .
                    Correct me if I'm wrong

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

dat klopt ik gaf maar een voorbeeld.

Wat mss een optie is en makkelijk werkt is via een laptop.

Software zoals Daslight en Sunlite zijn erg makkelijk in gebruik en kwa prijs scheelt het niet veel met een standaard goede controller.

Comment

Working...