IK heb dit forum proberen te gebruiken om dit te kunnen uitrekenen.
maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zie zo veel informatie dat ik er niet meer uit kom. Misschien kan iemand van jullie mij helpen met een reken sommetje.
Ik ben in mijn vrije tijd lichttechnicus bij het Jostie band orkest.
Nu hebben wij al een hele tijd problemen met onze licht instalate en hebben ondertussen bijna alles al vervangen waar wij en de dealer dachten dat het probleem in zat.
We hebben onze oude mengtafel vervangen door een DMX tafel maar dit loste het probleem niet op.
Nu zijn de dimmerrack's aan de beurt.
Wanneer ik kijk wat we willen met onze dimmerrack's vraag ik mij af of we dit qua stroom kunnen trekken en is er een dimmerrack die deze megelijkheden heeft.
Wat zijn de gegevens: Tijdens een concert hebben wij 380v 63 amp ter beschikking.
Deze gaat naar een paddenstoel waarin een verdeling plaats vind naar
6*230v tbv geluid en 3*32amp tbv licht.
Wat gebruiken wij voor het orkest:
Per zijde 3 barren met daarop ieder 8 parren van 1000watt
Ik heb op de mengtafel 1 fader per 2 lampen
Mengtafel is 48 kanaals. 2*24 stand console
Voor het uitlichten van evt extra's wil ik per zijde 1 bar met 8 parren van 1000 watt
dus als ik het goed bereken gebruik ik in maximale opstelling per zijde
32*1000=32000 watt = 32000:230 = 139.13 amp.
Dus mijn vraag is waaruit moet het nieuwe dimmerpack opgebouwd zijn" hoeveel kannaals"
En heb ik voldoende "stroom"

Alvast bedankt voor de hulp
bibiike
maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zie zo veel informatie dat ik er niet meer uit kom. Misschien kan iemand van jullie mij helpen met een reken sommetje.
Ik ben in mijn vrije tijd lichttechnicus bij het Jostie band orkest.
Nu hebben wij al een hele tijd problemen met onze licht instalate en hebben ondertussen bijna alles al vervangen waar wij en de dealer dachten dat het probleem in zat.
We hebben onze oude mengtafel vervangen door een DMX tafel maar dit loste het probleem niet op.
Nu zijn de dimmerrack's aan de beurt.
Wanneer ik kijk wat we willen met onze dimmerrack's vraag ik mij af of we dit qua stroom kunnen trekken en is er een dimmerrack die deze megelijkheden heeft.
Wat zijn de gegevens: Tijdens een concert hebben wij 380v 63 amp ter beschikking.
Deze gaat naar een paddenstoel waarin een verdeling plaats vind naar
6*230v tbv geluid en 3*32amp tbv licht.
Wat gebruiken wij voor het orkest:
Per zijde 3 barren met daarop ieder 8 parren van 1000watt
Ik heb op de mengtafel 1 fader per 2 lampen
Mengtafel is 48 kanaals. 2*24 stand console
Voor het uitlichten van evt extra's wil ik per zijde 1 bar met 8 parren van 1000 watt
dus als ik het goed bereken gebruik ik in maximale opstelling per zijde
32*1000=32000 watt = 32000:230 = 139.13 amp.
Dus mijn vraag is waaruit moet het nieuwe dimmerpack opgebouwd zijn" hoeveel kannaals"
En heb ik voldoende "stroom"

Alvast bedankt voor de hulp
bibiike

Comment