help! JB laserburst

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SIKU
    • Oct 2007
    • 3

help! JB laserburst

Kan iemand mij helpen met het volgende;
    Ik heb een half jaar geleden een Laserburst aangeschaft van JB Systems.
    Na 2x h'm aan te hebben gezet knapte het slotje (sleutelschakelaar) door en sprong alles eruit.
    Ik heb maar 3 gouden ringetjes terug gevonden (voor de combinatie). Aangezien ik niet hoeveel er precies zijn, heb ik het geprobeerd het slot erin te draaien. Maar dit ging met moeite en ik wil niet het slot forceren, want dan ben ik nog verder van huis.

Ik kan h'm wel aanzetten als ik het slot er in prik, maar dan is de kans groot dat die er weer snel uitvalt, dus...

Is er een andere oplossing of moet ik de laser toch terug sturen of een nieuw slotje aanvragen?

• laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Vraag gewoon een nieuw slotje. Kost de wereld niet!
    Voor dat geld kun je echt niet gaan knoeien hoor!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• SIKU
      • Oct 2007
      • 3

Moet ik het slot aanvragen bij Beglec of gewoon bij J&H?
      Want Beglec verkoopt zelf hen spullen niet.

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

Originally posted by SIKU
        Moet ik het slot aanvragen bij Beglec of gewoon bij J&H?
        Want Beglec verkoopt zelf hen spullen niet.
        Als jij dat ding hebt gekocht bij J&H dan ga je DUS bij een probleem terug naar J&H.

Wat is dat toch dat al die eindgebruikers gelijk bij importeurs danwel fabrikanten willen gaan hangen?
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

Oh btw... dat ding heet "sleutelschakelaar".
          Handig om meteen de juiste term te gebruiken als je iets bestelt. Kan veel problemen aan beide kanten voorkomen.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Wouter Verlinden
            • Dec 2000
            • 263

Originally posted by JeroenVDV
            Als jij dat ding hebt gekocht bij J&H dan ga je DUS bij een probleem terug naar J&H.

Wat is dat toch dat al die eindgebruikers gelijk bij importeurs danwel fabrikanten willen gaan hangen?

Omdat de meeste eindverkopers niet willen / kunnen helpen.... Heb het zelf meermaals meegemaakt dat de "winkel" me wijsmaakte dat een bepaald onderdeel niet te krijgen is... terwijl één telefoontje van mij naar de importeur duidelijk maakt dat dit wegdegelijk wel kan....!!!
            In een groot deel van de winkels / eindverkopers werken mensen die niet voldoende op de hoogte zijn.... vandaar.... importeur direct contacteren helpt echt...

Lijkt mij een probleem van de laatste jaren... vakkennis is geen vereiste meer...
            -> Mensen gaan licht en geluid verhuren zonder er iets van af te weten
            -> Computerwinkels reizen overal uit de grond, maar de meeste zijn totaal incompetent
            -> Muzikanten worden aangeworven in licht- en geluidswinkels zonder het verschil tussen een microfoon en een lamp te weten...

Ik ben misschien negatief...maar dit zijn dingen die ik zelf meegemaakt heb....

Greetz,

W
            Wouter Verlinden
            Creative Sound & Light Development

Comment

• SIKU
              • Oct 2007
              • 3

bedankt

Bedankt wouter! en alle andere.

Ik heb een aanbod gekregen via mijn berichten.
              ------------------------------------------------------------------------
              En nee, ik ben niet onervaren met lichten. (Ik werk er al 3 jaar mee).
              Maar als er zich problemen voordoen die ik nooit eerder heb gehad, dan kan ik het beter vragen aan mensen die wel verstand van zaken hebben!

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

Helaas Wouter, helaas... maar er zit veel waarheid in jouw betoog.
                Door zulke mensen krijgt dan de ganse sector op den duur een slechte naam en gaan mensen slechte service normaal gaan vinden.
                Ik werk met mijn zaak wel degelijk vanuit vakkennis en ik ben niet te beroerd om zelf te herstellen (ja bij heel dringende rampen soms zelfs onder garantie!) of om onderdelen voor iemand te bestellen. Helaas is dankbaarheid van klanten tegenwoordig ook niet meer wat het vroeger was en kopen ze de volgende keer hun toestel weer waar het misschien een fractie goedkoper is. Is het dan verbazingwekkend dat je op den duur "foert" gaat zeggen?
                Ik ben dus ook een beetje van mijn 100% idealen afgestapt. Wij bij mij koopt krijgt de 100% service tegen de beste prijs. Wij op een ander koopt en mij de rommel van een ander laat opkuisen krijgt ook die 100% service maar betaalt "de volle pot". Iedereen content en iedereen vrij om te doen en laten wat hij wil.

Comment

• Peter Vanhove
                  • Jun 2002
                  • 347

Originally posted by laserguy
                  Helaas Wouter, helaas... maar er zit veel waarheid in jouw betoog.
                  Door zulke mensen krijgt dan de ganse sector op den duur een slechte naam en gaan mensen slechte service normaal gaan vinden.
                  Ik werk met mijn zaak wel degelijk vanuit vakkennis en ik ben niet te beroerd om zelf te herstellen (ja bij heel dringende rampen soms zelfs onder garantie!) of om onderdelen voor iemand te bestellen. Helaas is dankbaarheid van klanten tegenwoordig ook niet meer wat het vroeger was en kopen ze de volgende keer hun toestel weer waar het misschien een fractie goedkoper is. Is het dan verbazingwekkend dat je op den duur "foert" gaat zeggen?
                  Ik ben dus ook een beetje van mijn 100% idealen afgestapt. Wij bij mij koopt krijgt de 100% service tegen de beste prijs. Wij op een ander koopt en mij de rommel van een ander laat opkuisen krijgt ook die 100% service maar betaalt "de volle pot". Iedereen content en iedereen vrij om te doen en laten wat hij wil.
                  Dit is precies wat wij ook al jaren doen, mede daardoor komen al onze klanten ook steeds terug. Bij ons staat service op de allereerste plaats.
                  Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                  Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

Working...