Service manual Movitec SL-250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marik
    • Jan 2006
    • 52

Service manual Movitec SL-250

Ik heb een vraag. We hebben sinds kort enkele tweedehands movitec sl-250's in ons bezit. Aangezien er wat rare bijgeluiden zijn bij het pannen van de head wilden we eens kijken waar deze vandaan kwamen. We hebben wel vaker heads uit elkaar gehad (Coemar ProSpot LX bijvoorbeeld) maar ik wilde voor de zekerheid toch kijken of ik aan een service manual kon komen. Dus mijn vraag is of iemand een service manual heeft van een Movitec SL-250 (of een soortgelijke head).

Maarten
    P.S. Komt de movitec overeen met de Coemar ProSpot LX, op het eerste gezicht lijken ze heel veel op elkaar maar er kunnen natuurlijk altijd dingen zijn die anders zijn.
  • Leeghem
    • Jan 2007
    • 20

de movitec SL 250 heeft van uitzicht veel weg van een futurelight MH660 maar heb toch een link met de handleiding van een movitec SL250 LGR Download > handleiding

Comment

• Marik
      • Jan 2006
      • 52

Ik had de 'normale' manual al maar ik zoek de service manual. Dat is de manual die je helpt bij het servicen van een movinghead. Iemand anders die me kan helpen?
      Maarten

Comment

• Turboke
        • Oct 2006
        • 463

waarom hebben jullie de coemars al uit mekaar moeten halen?

Comment

• lucken
          • Sep 2002
          • 342

stuur mij in een prive bericht uw e-mail adres en ik stuur u de service manual door.

PS. Coemar Prospot 250 LX en Movitec zijn niet hetzelfde. Mechanisch lijken ze wel op elkaar. De Movitec SL250 is te vergelijken met de Robe 250 XT

Comment

Working...