Super-1 Lasershow system

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VanderVoort
    • Jun 2007
    • 5

Super-1 Lasershow system

Begin maart heb ik de Super-1 + het ilda kastje en Mamba black software gekocht, en nu wou ik weten of iemand het kent en mij kan vertellen wat voor mogelijkheden ik nu hebt met dit spul
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Eerst koop je iets en dan ga je je afvragen wat je ermee kunt doen?
    Sorry maar ik vind dit ronduit DOM. Zal waarschijnlijk aan mij liggen maar toch.
    Waarom niet eerst informeren en dan kopen zoals de logische gang van zaken nu eenmaal is?
    In ieder geval: als je het toch beter denkt te weten dan zoek je de rest zelf ook maar op: lees de handleiding van je Super-1 voor de technische mogelijkheden en kijk op MediaLas Showlaser and showlasers voor de mogelijkheden van Mamba (die laatste link had je toch zelf ook kunnen vinden?)
    En als je dan toch getraind bent in het opzoeken vergeet dan ook je niet te verdiepen in laserveiligheid of ga je eerst mensen blind maken en dan pas maatregelen nemen...
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• VanderVoort
      • Jun 2007
      • 5

Originally posted by laserguy
      Eerst koop je iets en dan ga je je afvragen wat je ermee kunt doen?
      Sorry maar ik vind dit ronduit DOM. Zal waarschijnlijk aan mij liggen maar toch.
      Waarom niet eerst informeren en dan kopen zoals de logische gang van zaken nu eenmaal is?
      In ieder geval: als je het toch beter denkt te weten dan zoek je de rest zelf ook maar op: lees de handleiding van je Super-1 voor de technische mogelijkheden en kijk op MediaLas Showlaser and showlasers voor de mogelijkheden van Mamba (die laatste link had je toch zelf ook kunnen vinden?)
      En als je dan toch getraind bent in het opzoeken vergeet dan ook je niet te verdiepen in laserveiligheid of ga je eerst mensen blind maken en dan pas maatregelen nemen...
      Over veiligheid weet ik heus wel wat je moet doen om te voorkomen dat mensen blind worden daar hou ik ook wel rekening mee, wat ik mij alleen afvraag of ik zomaar een grotere laser (vermogen) in kan laten bouwen.

Comment

• sjoerd
        • Apr 2004
        • 341

gewoon doen! je merkt vanzelf of het werkt toch?

Comment

• rolanddeg
          • Nov 2004
          • 337

Originally posted by VanderVoort
          Over veiligheid weet ik heus wel wat je moet doen om te voorkomen dat mensen blind worden daar hou ik ook wel rekening mee, wat ik mij alleen afvraag of ik zomaar een grotere laser (vermogen) in kan laten bouwen.
          Als je dan bijbehorende voeding + koeling ook upgrade... Maar dan kun je beter een nieuwe laser kopen, aangezien je alleen nog maar je scanners overhoudt als je alle andere onderdelen vervangt.

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Hmm, je had inderdaad beter een los 30K scan setje + dac kunnen kopen en dan een krachtige DPSS laser achter zetten !
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Hallo ik ben Arvid en ik heb een half jaar geleden een piano gekocht. Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met dit apparaat... Het schijnt muziek te kunnen maken, maar ik weet alleen niet hoe...

Wat ik eigenlijk wil is er vioolgeluid uit halen, kan ik er zomaar met een strijkstok op gaan spelen, of moet ik dan snaren aan de buitenkant spannen ?

Voor meer infantiele gesprekken, surf naar www.ikhebhetnietbegrepen.nl

If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Funmaker
                • Jun 2006
                • 922

ajb uw link werkt niet
                Hold on a second, relax and listen...

Comment

• VanderVoort
                  • Jun 2007
                  • 5

Tips

Sorry voor mijn rare vraag maar dat wou ik eigenlijk ook niet weten nee , want ik heb al een paar leuke shows ontworpen op muziek, maar misschien dat iemand nog goede tips of uitleg heeft om een show nog mooier te maken, mijn engels is niet zo denderend dus uit de gebruiksaanwijzing kan ik ook nog niet veel wijzer worden en gisteren heb ik wat effecten geprobeerd maar ik zag helaas het verschil niet wie kan mij daar in helpen

Comment

• Blacksilence
                    • May 2007
                    • 4

Je kan die gebruiksaanwijzing toch ook in het nederlands krijgen,

Maar hier een tip van mij= Kijk eens goed naar je effecten loop ze even door, luister naar de muziek en probeer eerst een lichteffectplan bij de muziek te zetten. Dan ga je visueel proberen en kijk je wat het mooiste is.

Laat lasers in elkaar over vloeien of doe eens een blackout en dan begin weer van uit het midden werkt goed.

Ik doe dit soort programma's nog op de computer en dan ga ik hier bij een licht en geluids bedrijf in de buurt het testen.

Comment

Working...