Zero Mengpaneel HELPPPPPP

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blacksilence
    • May 2007
    • 4

Zero Mengpaneel HELPPPPPP

Hallo Mensen

IK zit met een vraagje??
    Bij mij op school hebben we een nog oudere versie van de Zero 88 LIchtmengpaneel met aansluiting tot maar liefst 12 Par 64 lampen (oude shit). Daar heb je bij het programmeren een PAGE t/m 99
    Dat kan je programmeren maar als je dat wilt doen geeft hij een error.

Kan iemand me helpen.

IK zal morgen wel een foto maken. Want ik kon op het Internet niks vinden.
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Over welke Zero 88 gaat het?
    exit night into LIGHT

Comment

• sky-line
      • Feb 2004
      • 34

Blacksilence, een Elara, Alcora, Level Plus ?

Comment

• keenoncoolstuff
        • May 2003
        • 695

OFF-topic:

Originally posted by Blacksilence
        Bij mij op school hebben we een nog oudere versie van de Zero 88 LIchtmengpaneel met aansluiting tot maar liefst 12 Par 64 lampen (oude shit).
        Jammer dat je zo respectloos over dat spul praat. Want een leuke show bouwen met 20+ van die ja-knikkers en nee-schudders kan inmiddels bijna iedereen. Terwijl je juist het meest leert met beperkte middelen. En later (lees: in je verdere carrière) heb je er veel baat bij als je vroeger hebt leren improviseren.

Groet, Rob.
        All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
        If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Blacksilence
          • May 2007
          • 4

Het is de zero x versie en het probleem is al opgelost, weet je wat het is met deze versie waarom ik het z'n shit ding vind= als ie tijdens een show vast loopt in run mode dan moet je de zero opnieuw aan en uitzetten,nog iets dat je elke keer de effect master heen en weer moet halen om van effect te veranderen. Maar ja ergens heb je wel gelijk.

En ik heb het diepste respect voor me zelf en voor andere die met deze apparatuur moeten werken, het laat je af en toe wel eens zitten, maar het laat je ook zien dat je met beperkte middelen ook nog wel veel kan. Maar zoals keenoncoolstuff zei je hebt er baat bij als je vroeger hebt leren improviseren.

Sorry voor die respectloos antwoord

groetjes Myron
          Last edited by Blacksilence; 21-06-07, 20:17.

Comment

• MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

Lijkt me toch niet helemaal goed, dat hij "zomaar" vastloopt.

Offtopic:
            Zelf ook een raar verhaal, met een Sirius 24.
            Zat een fout in de MainController (alle knopjes deden andere dingen dat ze moesten doen)
            Blijkbaar heeft die ooit een stroomschok gekregen en nu werkt die weer helemaal goed
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

Comment

• renevanh
              • Oct 2004
              • 2371

Lichttafel(tjes) doen wel vaker rare dingen...

Ik werk heel regelmatig met een LitePutter CX-3, en die is ook niet helemaal goed meer. Als je de master aanraakt (omhoog of omlaag, het maakt niet uit) springt ie een een of andere "full on" modus, waar je dan alleen weer uit komt door op de knop onder de "speed" fader te drukken of het ding te herstarten...

René
              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...