showdesigner voor mac os x

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ottink
    • Jan 2007
    • 19

showdesigner voor mac os x

Ik ben al enige tijd op zoek naar software om op de Mac lichtshows te ontwerpen. Tot nu toe geen resultaat. De meest software is bedoeld voor Windows, maar er zal toch vast wel ergens iets voor de Mac te vinden zijn???
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

Zeker zijn ze er:

De meestgebruikte is vectorworks spotlight:
    VectorWorks 12 - spotlight

En daarnaast heb je ook MacluxPro:
    Welcome to MacLux Pro(tm)

Maar als je een intel mac hebt denk ik dat het het makkelijkst is om in windhoos te booten en daarna te werken met Wysiwyg van Cast.
    overigens; ken je de chamsys software? erg leuke software die gratis te downloaden is, en flinke shows kan draaien, vervolgens kun je er diverse dongles, wings en tafels aan hangen als je meer handson-aansturing wil.

Comment

• ottink
      • Jan 2007
      • 19

Super!
      Vectorworks ziet er goed uit en lijkt op hetgeen ik graag zou willen hebben. Ik heb inmiddels een demo aangevraagd en wacht gespannen de postbode af.
      Chamsys ken ik verder niet, maar het lijkt erop dat die software alleen onder windows draait... en dat gaat mij nu net te ver... (Jaren geleden windows afgezworen en sindsdien probleemloos computeren..)
      In ieder geval hardstikke bedankt voor de tip!

Comment

• lucken
        • Sep 2002
        • 342

ChamSys draait op Windows, Linux en Mac !

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

En erg lekker kan ik je wel mededelen, geloof dat er alleen wat hickups zijn als je met een openusb of andere simpele dongle werkt. draai hier via een macbook met 512 mb, en offline zonder enige vertragingen, helaas heb ik nog geen dongle om daar mijn ervaringen over te delen..volgt hopelijk snel ;-)

Comment

Working...