Heren....
weer eens een vraag van mij.....
Er zijn apparaatjes op de markt, welke qua optisch systeem gelijk zijn aan MH's of scans.
Alleen de bewegingen ervan zijn anders......
Dit wordt ff een lastig uit te leggen apparaatje geloof ik........
Je hebt een vierkant blok met daar in het midden een gat waar het licht uit komt. Licht waarmee je het zelfde kunt als een robocoulor of iets dergelijks
Op dat gat is een soort roterende scan gemaakt, en met roteren bedoel ik ook echt roteren......
Ik heb 1 keer een demonstatie gehad op een beurs en ik denk dat het wel op een 10 rps zit
Ze zijn volledeig DMX aanstuurbaar en volgens mijn zit er een fabrikant in duitsland....
Nu mijn vraag.......
Kent iemand hier leveranciers van??
Prijzen??
heeft iemand een link van een site waar ze staan......???
THX.....
-----But first there was Light-----
weer eens een vraag van mij.....
Er zijn apparaatjes op de markt, welke qua optisch systeem gelijk zijn aan MH's of scans.
Alleen de bewegingen ervan zijn anders......
Dit wordt ff een lastig uit te leggen apparaatje geloof ik........
Je hebt een vierkant blok met daar in het midden een gat waar het licht uit komt. Licht waarmee je het zelfde kunt als een robocoulor of iets dergelijks
Op dat gat is een soort roterende scan gemaakt, en met roteren bedoel ik ook echt roteren......
Ik heb 1 keer een demonstatie gehad op een beurs en ik denk dat het wel op een 10 rps zit
Ze zijn volledeig DMX aanstuurbaar en volgens mijn zit er een fabrikant in duitsland....
Nu mijn vraag.......
Kent iemand hier leveranciers van??
Prijzen??
heeft iemand een link van een site waar ze staan......???
THX.....
-----But first there was Light-----