Showgun

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Originally posted by FiƫstaLj
    Wat voor bedrag praten we dan over ?
    Enige bedrag dat ik voorbij zag schuiven is 19.999 dollar, maar daar kan de Europese prijs natuurlijk best een stukje van afwijken.
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• Baszza91
      • Oct 2005
      • 476

Volgens mij zag ik er al een paar (6+) staan bij de live show van Het beste idee van Nederland.

Wie heeft dat nog meer gezien?

Nog een kleine toevoeging. Ik kwam dit tegen op de High End site. Daar word wel grondig getest.
      (en voor de niet Quiktime gebruikers heb je deze link nodig)

Gr. Niels
      Last edited by Baszza91; 14-10-07, 09:41.
      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• showband
        • May 2001
        • 4524

1) &%$#&%$# wat doen zij met die voeten onder die fightcase! Blokkeer die wielen effe. Als dat ding een gekke move maakt kan er van alles mis.

2) dit is een minimum valtest. Hier hoort een gecontroleerde val bij in een frame. En een strak gedefinieerde tijd op een triltestbank. En eigenlijk ook een temperatuurtest om het af te maken. (ik gebruik trouwens een aantal kisten die dit soort test hebben overleeft bij een MIL-testgroep. Lekker goedkoop... gratis. En ontstellende, waterdicht sluitende, kwaliteit)

Een zoutneveltest zou het helemaal afmaken. voor nederland
        lekker belangrijk!

Comment

• Tom van Leeuwen
          • Jun 2007
          • 4

Er hingen 8 showguns bij het "beste idee van NL"
          Gister wezen breken daar.

Comment

• Marik
            • Jan 2006
            • 52

Zijn het er nou 8 of 11? Ik had ze namelijk ook gespot bij het beste idee van NL en even op het Lightnetwork forum nagevraagd of ze daar inderdaad hingen. Daar is mij verteld dat het er 11 waren. Maakt verder natuurlijk helemaal niks uit maar gewoon uit nieuwsgierigheid . Daar is mij ook verteld dat we binnenkort nog veel meer Showguns op de Nederlandse tv zien zullen verschijnen. Ben benieuwd!

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Originally posted by Marik
              Zijn het er nou 8 of 11? Ik had ze namelijk ook gespot bij het beste idee van NL en even op het Lightnetwork forum nagevraagd of ze daar inderdaad hingen. Daar is mij verteld dat het er 11 waren. Maakt verder natuurlijk helemaal niks uit maar gewoon uit nieuwsgierigheid . Daar is mij ook verteld dat we binnenkort nog veel meer Showguns op de Nederlandse tv zien zullen verschijnen. Ben benieuwd!
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Marik
                • Jan 2006
                • 52

Hmm, als ik die link volg krijg ik de melding dat ik geen toegang heb. Heeft iets te maken met het junior songfestival (tenminste dat maak ik uit de link op)?

Comment

• ralph
                  Banned
                  • Aug 2000
                  • 2649

8-11-12 lekker belangrijk!
                  Geneuzel in demmarge, discussie gaat niet over het juiste gebruikte aantal, maar over de spot.
                  kortom: BOT! oftewel, Back on Topic...

En allemaal alvast een heel goed weekeinde!

Comment

• esound
                    • Oct 2004
                    • 193

Vanavond bij Sterren dansen op het ijs daar zijn ook showgun's

Comment

• Tom van Leeuwen
                      • Jun 2007
                      • 4

Het waren er 8 bij "het beste idee" (of ik ben er 3 vergeten, kan tuurlijk ook nog)
                      Heb ze zelf vast geladen

Comment

• kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

Originally posted by Tom van Leeuwen
                        Het waren er 8 bij "het beste idee" (of ik ben er 3 vergeten, kan tuurlijk ook nog)
                        Heb ze zelf vast geladen
                        Sorry Tom, er waren 11 Showguns actief bij het "Het beste idee"

Pascal.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...