Nieuwe tafel - HES Road Hog

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Frank@highend
    • Oct 2005
    • 65

Originally posted by axs
    Heb tijdens normaal gebruik de hogsoft niet laten crashen.
    Zijn natuurlijk enkele manieren waarop je de tafel kan laten crashen, net zoals hog3 of iPC. Maar dit zijn eigenlijk niet zo frequent gebruikelijke handelingen die je dan moet uitvoeren.
    Maar deze roadhog (of moet ik eigenlijk meer verwijzen naar de 2.2.0 soft) is zeker show-proof!
    Axs,

FYI, de 2.2 software in de Roadhog is exact hetzelfde als de laatste release software (2.1) van de rest de Wholehog familie.
    Het enige verschil in de software zijn de aanpassingen die gemaakt zijn voor de Roadhog.( geen externe monitoren, geen netwerk etc. etc.)

Groeten,
    Frank Schotman
    High End Systems

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Originally posted by Kingafric
      Hoi Axs,

Je weet alvast waar ze te vinden.

Bij mij thuis
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Originally posted by Frank@highend
        Axs,

FYI, de 2.2 software in de Roadhog is exact hetzelfde als de laatste release software (2.1) van de rest de Wholehog familie.
        Het enige verschil in de software zijn de aanpassingen die gemaakt zijn voor de Roadhog.( geen externe monitoren, geen netwerk etc. etc.)

Groeten,
        Thanks voor de info Frank.
        Dus... we verwijzen naar de softwareversie 2.1
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• maarten_dever
          • Jun 2002
          • 150

’t Is misschien een beetje vals spelen, maar zonet hem kunnen doen crashen door wat chases te runnen en terwijl de handleiding op de console zelf te doorbladeren

Comment

• axs
            Moderator
            • Jun 2002
            • 2687

Originally posted by maarten_dever
            ’t Is misschien een beetje vals spelen, maar zonet hem kunnen doen crashen door wat chases te runnen en terwijl de handleiding op de console zelf te doorbladeren
            tjaaaa...
            aan het zoeken hoe je je keyboard layout kan aanpassen?
            staat in je preferences onder tab 'display' ... keyboard

Grtz
            Last edited by axs; 18-06-07, 21:57.

Comment

• maarten_dever
              • Jun 2002
              • 150

kan jij mij helpen dan ? telkens ik die keuze maak, en apply of ok tik, verandert hij die stiekem achter mijn rug weer in qwerty.
              das het probleem dus.. miss niet zo goed geformuleerd van mij op het HES forum
              Last edited by maarten_dever; 18-06-07, 22:01.

Comment

• axs
                Moderator
                • Jun 2002
                • 2687

Originally posted by maarten_dever
                kan jij mij helpen dan ? telkens ik die keuze maak, en apply of ok tik, verandert hij die stiekem achter mijn rug weer in qwerty.
                Blijkbaar werkt het dus niet... wegens niet geïmplementeerd.
                Zal dus op ander platform zijn dat het wel mogelijk was.
                Last edited by axs; 19-06-07, 18:27.

Comment

Working...