Nieuwe tafel - HES Road Hog

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kingafric
    • Sep 2003
    • 33

Frank en de rest,

Ik heb vandaag de eerste keer de roadhog getest gehad.

Voor die prijs echt een manifieke tafel. Ik ga er zeker geen spijt van hebben. Volgende week mag ik ze afhalen. De verdeler had ze nog nodig voor twee demo's .

Nu nog wachten op de beloofde flightcase ze en dan is de roadhog ready to hog on the road. .

Tafel is ook beschikbaar voor losse verhuur..

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

AXS is blij met Kenny zijn aankoop
      We gaan dat ding eens tot het uiterste drijven (of misschien liever niet? )

En AXS werd al meteen gebeld om volgende week er een jobke op te doen
      Last edited by axs; 11-05-07, 08:56.
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• jerre
        • Jun 2003
        • 286

aiai komt dat wel goed axs, hog 3 soft , gaan we een pronostiekje doen op het aantal crashes?
        nu gij en dan ikke weer

Comment

• axs
          Moderator
          • Jun 2002
          • 2687

Wat is de inzet?
          dan weet ik of ikzelf mee doe of niet
          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Funmaker
            • Jun 2006
            • 922

ik zet een pint in
            en die in is dat hij hem ettelijke keren kan crashe

want die jonge is voor niets anders gebouwd als om lichttafels te late crashe zeker als ge weet dat hij nog maar 1 tafel niet heeft kunnen crashe maar welke da was weet ik nietmeer :$
            Hold on a second, relax and listen...

Comment

• jerre
              • Jun 2003
              • 286

idd, mij is 't ook al gelukt om hem (hog3 op ipc) te laten crashen en ben dan nog maar een brave gebruiker (crash na het patchen). Misschien dat het stabieler draait op de roadhog ...

Ik zet 3 pinten in op 5 crashes
              nu gij en dan ikke weer

Comment

• sompi
                • Mar 2003
                • 200

waar gaat volgende week die job door ?

Ben namelijk enorm geintresseerd om er ook 1 aan te kopen en wil ze wel eens aan het werk zien .

Comment

• Kingafric
                  • Sep 2003
                  • 33

Axs, Ben is benieuwd of ge dem kunt laten crashen.. Werkt op zen hog3's he. Zit afzonderlijke DP processor in. Tafel beetje ontlasten.

Jobje waar het nieuw varken volgende week gebruik word is bedrijfsfeestje van Esprit. Dus mooie tafel en mooie vrouwen. Ga zeker goe zijn voor AXS.

Kan wel is laten weten waar het volgende publiekelijk feestje doorgaat waar hij wordt gebruikt.

Voor zover ik weet gaat zijn wij de eerste firma in Belgie die een Roadhog op de baan hebben.

Comment

• jerre
                    • Jun 2003
                    • 286

Originally posted by Kingafric
                    Voor zover ik weet gaat zijn wij de eerste firma in Belgie die een Roadhog op de baan hebben.
                    Dat zou ik nog niet zo snel durven te zeggen ... 'k dacht dat ze bij aed d'r n hoop besteld hadden, of ze er al zijn is natuurlijk iets anders.
                    nu gij en dan ikke weer

Comment

• Kingafric
                      • Sep 2003
                      • 33

Volgens één van de lichttechniekers is AED van paln er een deel te bestellen. Maar ze hebben ze nog niet

Maarja belangrijkste is dat de tafel er is en ze tot hiertoe al zeker voldoet aan mijn verwachtingen. . Hopelijk gaan er veel mooie shows mee kunnen gedaan worden.

Comment

• vectorpijl
                        • May 2006
                        • 14

Leuk hoor die Road Hog, maar waarom geen extra monitor outputs? En geen midi? Maar wel LEDs onder de desk... Damn... wat jammer...

Maar wel eindelijk een betaalbaar Flying Pig console mensen!!! Beter!!

Grtz

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

Zoooo...
                          zaterdag dat nieuwe varkentje eens wat in het gras laten bijten.

Moet zeggen... beviel me wel!
                          Geen uitgebreide show, slechts een 8tal headjes en wat conv, maar het liep gewoon goed.
                          Nu ja, is gewoon een hog3 met beperktere hardwarematige mogelijkheden. Ga hier dus enkel in op de specifieke specs voor de roadhog:
                          [LIST][*]hardwarematige layout erg OK en best roadproof[*]te gekke desklights onderaan, absoluut niet storend en erg bruikbaar! Eindelijk setlisten makkelijk te volgen [*]duidelijke schermen[*]software-layout voor verbetering vatbaar aangezien enkele veel gebruikte functies onderaan het scherm staan en je dan mag scrollen (bv cuelist options)[*]Enkele minor bugs gevonden, worden wel gerapporteerd aan FPS[*]en vooral... IK HEB DIT VARKENTJE NIET KUNNEN LATEN CRASHEN... (nu ja, erg beperkte show, maar heb zowat alles live zitten doen om toch maar het varkentje beetje te stressen).[/LIST]

Was sinds de laatste hog3 sw-versies weer terug overtuigd van de hog3 na enkele maanden mijn (gegronde) twijfels en deze roadhog bewijst dit ook nog maar eens.
                          Zal een tafel zijn die ik met plezier nog wat meer zal inzetten waar mogelijk. Zijn natuurlijk enkele beperkingen tov de anderen FPS-oplossingen, maar deze zijn gegrond omwille van het specifieke marktsegment waar men deze hog wil aan slijten.
                          Voor de kleinere shows waar vroeger een hog1000 / pearl / etc lag zeker een aanrader!

Fotootjes volgen later deze week.
                          Last edited by axs; 04-06-07, 11:10.

Comment

• Elmo
                            • Jun 2006
                            • 208

Originally posted by axs
                            Zoooo...
                            zaterdag dat nieuwe varkentje eens wat in het gras laten bijten.

Moet zeggen... beviel me wel!
                            Geen uitgebreide show, slechts een 8tal headjes en wat conv, maar het liep gewoon goed.
                            Nu ja, is gewoon een hog3 met beperktere hardwarematige mogelijkheden. Ga hier dus enkel in op de specifieke specs voor de roadhog:[LIST][*]hardwarematige layout erg OK en best roadproof[*]te gekke desklights onderaan, absoluut niet storend en erg bruikbaar! Eindelijk setlisten makkelijk te volgen [*]duidelijke schermen[*]software-layout voor verbetering vatbaar aangezien enkele veel gebruikte functies onderaan het scherm staan en je dan mag scrollen (bv cuelist options)[*]Enkele minor bugs gevonden, worden wel gerapporteerd aan FPS[*]en vooral... IK HEB DIT VARKENTJE NIET KUNNEN LATEN CRASHEN... (nu ja, erg beperkte show, maar heb zowat alles live zitten doen om toch maar het varkentje beetje te stressen).[/LIST]
                            Was sinds de laatste hog3 sw-versies weer terug overtuigd van de hog3 na enkele maanden mijn (gegronde) twijfels en deze roadhog bewijst dit ook nog maar eens.
                            Zal een tafel zijn die ik met plezier nog wat meer zal inzetten waar mogelijk. Zijn natuurlijk enkele beperkingen tov de anderen FPS-oplossingen, maar deze zijn gegrond omwille van het specifieke marktsegment waar men deze hog wil aan slijten.
                            Voor de kleinere shows waar vroeger een hog1000 / pearl / etc lag zeker een aanrader!

Fotootjes volgen later deze week.
                            zelfs jij kreeg het niet in de stress??? ongelovelijk, ben je je skills kwijt Axs? vroegaahh crashte alles als je er alleen al naar keek.

Comment

• axs
                              Moderator
                              • Jun 2002
                              • 2687

Originally posted by Elmo
                              zelfs jij kreeg het niet in de stress??? ongelovelijk, ben je je skills kwijt Axs? vroegaahh crashte alles als je er alleen al naar keek.
                              Heb tijdens normaal gebruik de hogsoft niet laten crashen.
                              Zijn natuurlijk enkele manieren waarop je de tafel kan laten crashen, net zoals hog3 of iPC. Maar dit zijn eigenlijk niet zo frequent gebruikelijke handelingen die je dan moet uitvoeren.
                              Maar deze roadhog (of moet ik eigenlijk meer verwijzen naar de 2.2.0 soft) is zeker show-proof!

Comment

• Kingafric
                                • Sep 2003
                                • 33

Hoi Axs,

Ben blij dat je er tevreden over bent. Heb hem zelf ook al paar keer live show mee gedaan en inderdaad dat loopt vlotjes.

De kleine bugs worden gerapporteerd uiteraard. Aan elke nieuwe tafel zijn wel wat plus en min-punten. Maar voor zijn prijs is de tafel zeker de moeite waard. Zeker een aanrader en makkelijk in bediening.

Je weet alvast waar ze te vinden.

Greets,

Kenny
                                Brianbrothers.

Comment

Working...