Iemand een idee of wysiwyg 18 al zal draaien op Windows Vista?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orbis
    • Feb 2004
    • 217

Iemand een idee of wysiwyg 18 al zal draaien op Windows Vista?

zoals de titel zegt:
    iemand hierover sluitende informatie?
    Het gaat uiteraard om een officiele versie en bij PWL of ACL in UK kunnen ze me niet meteen het juiste antwoord geven.
    sex, drums & rock \'n\' roll
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Misschien iets dat je verder zou kunnen helpen:
    Sinds Windows XP zit er een emulator ingebakken in het besturingssysteem. Dat wil dus zeggen dat je een programma kan laten denken dat het wordt uitgevoerd op een ouder besturingssysteem. Als het dus niet zou werken in Vista, kun je het dus laten uitvoeren alsof het nog in XP werkt. In XP zit dit (uit mijn hoofd) onder een tabblad Compatibiliteit als je de eigenschappen opvraagd van een uitvoerbaar bestand (.exe). Het lijkt mij dat zoiets nog steeds in Vista zit ingebakken.

Misschien dat je het eens bij een bekende kan uitproberen die Vista heeft?

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

Werkt niet aangezien openGL ondersteuning in vista op dit moment slecht ondersteund wordt.

Uitvoeren in XP-compatibilteitsmode bestaat trouwens niet in Vista.
      Edit: blijkbaar bestaat deze dus wel...
      Last edited by axs; 15-02-07, 13:11.
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• renebiemans
        • May 2006
        • 156

Uitvoeren onder windows xp bestaat wel in vista zelfs nog uitvoeren onder 98, me etc. Maar als daarmee het probleem verholpen is....

Comment

• LJmalcolm

ik draai hier met xp 64-bit en hier werken ook niet alle gewone programma's ondanks dat er een 32-bit emulator gebruikt wordt...

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Dit lijkt mij nu typisch een vraag die je bij de producent van de aangekochte (!) software kunt neerleggen. Castlighting kennende krijg je per ommegaande een inhoudelijke reactie.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• LJ Chris
              • Jul 2002
              • 477

Ik zit hier ook met hetzelfde probleem op Vista 64Bit...

Momenteel draai ik een dualboot met XP maar dat is wat omslachtig.

Ik ben nu aan het experimenteren met VM ware, een emulator waar je alle windows versie's mee kunt draaien onder Vista, zelfs linux!!

Greetz
              Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• LJ Chris
                • Jul 2002
                • 477

Heeft ondertussen iemand wyg al in Vista aan de praat gekregen??

Greetzzz
                Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• DidierB
                  • May 2003
                  • 337

zodra ik de dongle eens te pakken krijg van m'n collega zal ik het eens proberen op m'n vista-pc

hopelijk zal geen twee weken meer duren

Groeten,

Beghin Didier
                  Ampli bvba

Comment

• DidierB
                    • May 2003
                    • 337

heb het nog altijd niet kunnen proberen met wysiwyg, maar letterlijk alle andere niet-MS software die ik gebruik: error!

updates & ondersteuning? geen kl*ten!

conclusie: vista is fantastisch voor mensen die een computer gebruiken voor hun online cursus bloemschikken en een dvd te branden met de eerste stapjes van hun koter, maar er effectief op werken of niet-eigen media gebruiken of bewerken: succes!

conclusie: blijf zo ver mogelijk bij Vista weg, loop er in een grote boog rond, probeer met de DVD of je shredder het aankan. Ik gooi er alles af en begin opnieuw met XP.

Groeten,

Beghin Didier
                    Ampli bvba

Comment

• kokkie
                      • Nov 2003
                      • 1166

Originally posted by DidierB
                      conclusie: blijf zo ver mogelijk bij Vista weg, loop er in een grote boog rond, probeer met de DVD of je shredder het aankan. Ik gooi er alles af en begin opnieuw met XP.

Groeten,

Beghin Didier
                      Ampli bvba
                      Bijna goed, probeer met je Pc of je shredder het aankan en koop een Mac
                      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...