Nieuwe dimmer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rvg
    • Jan 2006
    • 22

Nieuwe dimmer

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe dimmer. We beschikken op het moment over MA dimmers en over Botex dimmers. Nu moet er een goede dimmer bij komen, maar er is geen budget een nieuwe MA. Dus dan maar iets anders; Ik kan voor een schappelijke prijs een 2de hands Zero88 spice kopen. Iemand ervaring mee?

Naar welke dimmers kan ik nog meer kijken? Het mogen er evt. ook 2 zijn (2x 6ch.)

Toepassing:
    - 12x 2,3Kw
    - Gebruik op tour
    - Budget ca. 1500,-

Groeten
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

Lightprocessor Dimension 3000 , 12 kanalen
    12x 10 amp of 12x 16 amp, richtprijs rond van de 10 amp = € 1499
    van de 16 amp rond de € 1699.

In Engeland zijn bedrijven met 50 en meer van deze dimmers al 2 jaren on the road en opvallend zijn de goede resultaten van werking en bedieningsgemak.

19 inch unit ,back-light LCD display, menu keuze toegangknoppen voor een eenvoudige bediening, enkel of 3 fasen aansluiting, DMX mapping, Preheat, topset en Curve selection Diagnostics , channel test, memory store and DMX fail status.

Wij hebben er zelf 4, moet eerlijk zeggen, MA is natuurlijk beter, maar deze dimmers kunnen zeer goed tippen aan de kwaliteit van MA.
    Last edited by moderator; 12-02-07, 19:25.
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Comment

• lucken
      • Sep 2002
      • 342

Neem een kijkje bij de Quadrant dimmers, er zijn verschillende mogelijkheden. In Nederland verdeeld door Roosen Showshop Roosen Showshop en in Belgiƫ door Audio Visual Lighting, Audio Visual Lighting.

Comment

• sfvb
        • May 2006
        • 86

of MA dimmers, deze zijn ook zeer goed

Comment

• Marciej
          • Nov 2003
          • 45

sfvb, RVG zegt in zijn eerste post meteen al dat hij geen budget heeft om nogmaals een MA dimmer te kopen. Lees eerst eens het hele topic voordat er een zoveelste nutteloze opmerking geplaatst wordt.

De spice serie van zero 88 is in mijn ogen opzich een goede optie. Betrouwbaar en genoeg stevigheid voor on the road gebruik. Verder kan je ook mischien naar Electron kijken. Naar mijn ervaring ook geen onprettige dimmers maar zijn vaak ook wel wat aan de prijs.
          Smile, you on TV!

Comment

• esound
            • Oct 2004
            • 193

en een lsc ( weet niet wat het kost, maar anders 2de hands )

Comment

Working...