Goededag,

Ik werk in een pop podium als LJ.

Onze zaal kan 350 man hebben en is meer en deels gericht op bandjes, we hebben ook dance avonden dat 2/3x in de maand.

Nu hebben we een MA 24/2 Lichttafel is totaal geen slechte alleen moet gereviseerd worden een x aantal faders.

Nu hebben we 10 scans ipv 4 die we vorig jaar hadden en die waren al lastig voor de MA tafel aangezien het geen bewegend licht tafel is.

We staat nu voor de keuze:

1 De MA tafel maken en Martin LJ2 te kopen met touch screen en toebehoren zodat hij als nog op de tafel werkend te krijgen is. (dit is niet mijn idee maar het idee van de bedrijfleider)

2 Een 2de hands PEARL 1000 opkopen.

Dit is wat we hebben zodat jullie een mening kunnen geven aangezien ik nu moet overtuigen waarom we voor een pearl zouden moeten gaan.

34x PAR 64
4X PC
2x Profiel spot
4x Martin MAD Scan
6x Showtech Scorpion 280
20x Pin sportjes

Rookmachine
1x JEM Pro 2000 DMX

Ook zijn we nog aan het uitbreiden voor meer bewegend licht in de toekomst.
Zelf ben ik bezig voor een aantal movingheads.

Graag hoor ik dus jullie mening zodat er een juiste beslissing kan worden genomen.

Groet,

Frank
					Ik werk in een pop podium als LJ.
Onze zaal kan 350 man hebben en is meer en deels gericht op bandjes, we hebben ook dance avonden dat 2/3x in de maand.
Nu hebben we een MA 24/2 Lichttafel is totaal geen slechte alleen moet gereviseerd worden een x aantal faders.
Nu hebben we 10 scans ipv 4 die we vorig jaar hadden en die waren al lastig voor de MA tafel aangezien het geen bewegend licht tafel is.
We staat nu voor de keuze:
1 De MA tafel maken en Martin LJ2 te kopen met touch screen en toebehoren zodat hij als nog op de tafel werkend te krijgen is. (dit is niet mijn idee maar het idee van de bedrijfleider)
2 Een 2de hands PEARL 1000 opkopen.
Dit is wat we hebben zodat jullie een mening kunnen geven aangezien ik nu moet overtuigen waarom we voor een pearl zouden moeten gaan.
34x PAR 64
4X PC
2x Profiel spot
4x Martin MAD Scan
6x Showtech Scorpion 280
20x Pin sportjes
Rookmachine
1x JEM Pro 2000 DMX
Ook zijn we nog aan het uitbreiden voor meer bewegend licht in de toekomst.
Zelf ben ik bezig voor een aantal movingheads.
Graag hoor ik dus jullie mening zodat er een juiste beslissing kan worden genomen.
Groet,
Frank

. De upgrade hielt o.a. uitbereiding van het intern geheugen in.
. De upgrade hielt o.a. uitbereiding van het intern geheugen in. 

)
 )

Comment