Goede avond allen,

Het probleem is als volgt: Het café waar ik werk gaat door het leven als een bruine kroeg. Echter op Zaterdag avond word het gebruikt als Feestcafé (d.w.z. Gevarieërder publiek, (meer) Apres ski muziek en meer drank [ ]). Het café is gevestigd tussen een aantal andere horecagelegenheden en op zaterdag avond heeft het café nog steeds de uitstraling van een bruine kroeg, immers het is binnen redelijk donker. Nu is de bedoeling dat hier verandering in gaat komen. Het café moet vanaf de buitenkant meer een uitstraling krijgen van een feest café.
]). Het café is gevestigd tussen een aantal andere horecagelegenheden en op zaterdag avond heeft het café nog steeds de uitstraling van een bruine kroeg, immers het is binnen redelijk donker. Nu is de bedoeling dat hier verandering in gaat komen. Het café moet vanaf de buitenkant meer een uitstraling krijgen van een feest café. 

Om een idee te geven van het pand:

Foto 1
Foto 2.

Nu ben ik opzoek naar enkele budgetaire oplossingen om het toch aantrekkelijker te krijgen d.m.v. licht & geluid. Nu ben ik er op gewezen dat er niet geboord en gehakt mag worden in het pand zelf, dus grote stellages aan de buitenkant timmeren is niet mogelijk.

Wie o wie kan me adviseren in leuke, doeltreffende oplossing?

Alvast bedankt!
					Het probleem is als volgt: Het café waar ik werk gaat door het leven als een bruine kroeg. Echter op Zaterdag avond word het gebruikt als Feestcafé (d.w.z. Gevarieërder publiek, (meer) Apres ski muziek en meer drank [
 ]). Het café is gevestigd tussen een aantal andere horecagelegenheden en op zaterdag avond heeft het café nog steeds de uitstraling van een bruine kroeg, immers het is binnen redelijk donker. Nu is de bedoeling dat hier verandering in gaat komen. Het café moet vanaf de buitenkant meer een uitstraling krijgen van een feest café.
]). Het café is gevestigd tussen een aantal andere horecagelegenheden en op zaterdag avond heeft het café nog steeds de uitstraling van een bruine kroeg, immers het is binnen redelijk donker. Nu is de bedoeling dat hier verandering in gaat komen. Het café moet vanaf de buitenkant meer een uitstraling krijgen van een feest café. Om een idee te geven van het pand:
Foto 1
Foto 2.
Nu ben ik opzoek naar enkele budgetaire oplossingen om het toch aantrekkelijker te krijgen d.m.v. licht & geluid. Nu ben ik er op gewezen dat er niet geboord en gehakt mag worden in het pand zelf, dus grote stellages aan de buitenkant timmeren is niet mogelijk.
Wie o wie kan me adviseren in leuke, doeltreffende oplossing?
Alvast bedankt!

Comment