Maken cq. bijwerken FAQ

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Maken cq. bijwerken FAQ

gezocht enthousiaste, gezond nieuwsgierige forum deelnemers (clubje van 2-3) die de lopende onderwerpen die veelvuldig bevraagd/besproken worden en onderwerpen die als 'basiskennis' mogen worden gerekend in kaart willen brengen.

Dit is best een tijdrovende happening, maar Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Het hoeft niet gisteren af!

Heb je belangstelling: mail even je contactgegevens door en ik neem contact met je op.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Aangezien ik het aanzetje heb gegegeven...
    Bij deze
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Funmaker
      • Jun 2006
      • 922

mail send

gans beneden de mail staat een beetje uitleg.... grz
      Hold on a second, relax and listen...

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

ik weet niet of het wat voor me is, maar ik wil er wel eens over meedenken. Een keertje brainstormen is in het ieder geval geen probleem.
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• hugovanmeijeren
          • Oct 2004
          • 1436

Zit hier eigenlijk nog voortgang in?

Gezien het #4845132131 topics met titels als 'hoe werkt dmx', 'hoe sluit ik mijn speakers aan', '8+8=4???????', enz. enz. enz. lijkt het me nog steeds erg nuttig...

Als er nog niet echt een begin gemaakt is, wil ik eventueel ook wel helpen om wat teksten op te stellen om het een en ander te verduidelijken.

Groeten Hugo
          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Shark
            • Aug 2007
            • 208

zoals ik hier al vertelde over wat ik wel eens wil proberen => http://www.licht-geluid.nl/forum/lic...tml#post473693

waarom ik dit zelf vraag?
            - licht en geluid interesseren mij enorm, vooral lichtsturingen.
            - zoek steeds wel eens andere nuttige uitdagingen om te maken in php
            - hou mij graag bezig met gegevensbeheer
            - heb al wel enkele projecten achter de rug waaronder containerbeheer tussen verschillende bedrijven en een geheel winkelmand systeem om online producten te bestellen.

een voorbeeld van wat ik juist bedoel:
            Nokia - Compare Phones

hier kun je ook gsm's van nokia vergelijken. Zo zou men dus 2 of meerdere licht tafels naast elkaar kunnen zien, met eventuele verkopers erbij en prijsvergelijkingen.. ik geef maar extra mogelijkheden

OOK is het mogelijk om zelfs links te leggen naar topics en dergelijke, waarover word gesproken over deze licht tafels.
            Ik wil ook graag wel allerlei gegevens ingeven voor bepaalde lichtsturingen, maar vermoed dat jullie hier meer van weten tot in de details.
            Discussies blijven ook wel op dit forum, daar zal ik niets voor voorzien.. anders is het nut van dit forum over dit onderdeel ook misschien wel weg.
            Last edited by Shark; 03-01-08, 01:10.

Comment

Working...