sneeuwmachine ik zie door de sneeuw het bos niet meer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Halo
    • Nov 2005
    • 178

sneeuwmachine ik zie door de sneeuw het bos niet meer

hallo vraagje:

voor een productie moet ik het in een zaal laten sneeuwen.
    ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik heb gegoogled, maar het probleem is dat er zat machine's zowel koop als huur te vinden zijn maar bij de meeste staat er niet bij hoeveel sneeuw ze per minuut produceren en als het er al staat wordt ik nog niet erg veel wijzer van.

dus mijn vraag is: ik heb een zaal van 25x16 en 9 meter hoog, het moet op commando (dmx of switchpack) gelijk verdeeld over de zaal kunnen sneeuwen (geen sneeuwstorm maar gewoon sneeuwen) wat kan ik het beste huren en waar?

het mag wat kosten dat is het probleem niet zo.

maar ik zoek dus mensen die op basis van ervaring met sneeuwmachine's een idee kunnen geven wat ik nodig heb.

bij voorbaat dank
    steel verstandig...........................jat een appel!
    fietsen is gezond.....................eet meer fietsen!

MARkeTINg light.............nee dank u liever ROBE!
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

De meeste sneeuwmachines maken best een bak herrie, zit namelijk een ventilator is en een drukkamer, vloeistof wordt onder druk gezet ( opgeklopt) en dan via de kracht van de ventilator door een kous heen geblazen.

Dan heb je dus witte schuimvlokjes die eruitzien als sneeuw vlokjes....ahhhh

Ben nog al eens onderweg met deze: Sneeuwmachine groot : NIEUW : Licht : No Manufacturer

Ik geloof niet dat theaterbezoekers zitten te wachten op die vlokken ....

Persoonlijk vond ik het kleine beetje water bij sponge-bob 4D al een overkill, laat mij dus geen graadmeter zijn...

Witte slowfall confetti in rondjes een millieu vriendelijk alternatief?
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• wimbru
      • Sep 2003
      • 148

Eens navragen bij
      DUCRO logo
      die gast deed ook de kerstshows van Gert & Samson

Comment

Working...