SHOW DESIGNER II CF American DJ

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiTRO
    • Sep 2002
    • 677

SHOW DESIGNER II CF American DJ

Zijn er mensen die hier al eens mee gewerkt hebben?

groet,
    Erc

SHOW DESIGNER II CF by: ELATION - American DJ Europe
  • tijn
    • Oct 2003
    • 184

Yep, ik heb dezelfde maar dan van Robe (Robe DMX Control 1024). Het origineel is volgens mij van Elation.

Wat wil je weten?

Comment

• NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

Originally posted by tijn
      Yep, ik heb dezelfde maar dan van Robe (Robe DMX Control 1024). Het origineel is volgens mij van Elation.

Wat wil je weten?
      Heb er hier eentje staan maar ik krijg geen verbinding met de PC. De juiste kabel is gebruikt (deze gebruik ik ook voor andere tafels).
      Als ik een software update erop wil zetten geeft hij de fout melding ERROR 02. Restart & Retry
      Iemand suggesties?

Zit er ook een shape generator in het tafeltje? Ik vind nl alleen een Adjust Factory Chases(??)

groet en alvast bedankt voor de reactie!

Comment

• tijn
        • Oct 2003
        • 184

Wat het probleem met de pc verbinding is kan ik je zo niet zeggen. Nog nooit problemen mee gehad.

Er zit niet echt een shape generator in, maar wel factory chases als een cirkel, een achtje en nog wat zaken. Deze kun je vinden onder chases en dan page FC (tussen 1 en 24). Ik ben er echter nooit echt kapot van geweest.

Groeten,

Martijn

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Heeft er iemand nog gebruikservaringen om online te zetten? Dit ziet er mij wel een leuke console uit, voor wat hij maar kost... Is hij een beetje makkelijk te bedienen, programmeren, ... ?
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

Working...