Trance party kleuren blauw te kiezen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timcooijmans
    • Jul 2006
    • 2

Trance party kleuren blauw te kiezen?

Beste Mensen,

Binnenkort heb ik een trance feest waarvoor ik voor het licht zou zorgen. Nu ben ik niet zo bekend in deze hoek en vraag ik me af welke kleuren ik zou kiezen voor de pars. Op locatie zullen 24 S4 parren en 8 Par64 hangen allemaal 500 watt. Verder zullen er 4 Coemar Prospot LX (250W)Movingheads voor de beweging zorgen. Ik ben dus opzoek naar kleuren die A, niet te licht zijn zodat de movingheads in het niets vallen maar B ook weer niet te donker zijn zodat het een donker geheel word. De wens van de organisatie was om blauw als basis kleur te gebruiken aangevult met wat lichtere kleuren blauw of geel/amber? Iemand ervaring hiermee? Heeft iemand advies voor mij wat een goede keuze zou zijn. Ik zat zelf aan basis van LEE 079 te denken met als combinatie 141 en 010. Is dit een goede combinatie?
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

misschien is LEE195 ook wat voor je
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• LJ Nico Schepers
      • Sep 2002
      • 28

LEE 119 of 120,132,180,181

Comment

• LVS
        • Nov 2005
        • 36

LEE 183 (Moonlight Blue) is ook een mooie, geeft ook een mooi effect op witte kleding, en ja verder heb je nog +/- 55 andere kleuren blauw.
        vraag anders bij een filter leverancier een waaiertje met stalen aan kun je precies zien hoe de verschillende kleuren met elkaar werken etc.

LVS
        Ik ben Sneller dan het licht

Comment

Working...