ETC Sensor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Elmo
    • Jun 2006
    • 208

ETC Sensor

Hallotjes iedereen,

ff een vraagje van mijn kant.
    Wie heeft er ervaring met de ETC sensor rekken? en dan vooral met de relay modules.

hoe werkt dit in combi met bv een Vl1kt ?
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Net zoals met iedere andere dimmer?

Heb nooit problemen gehad met sensor racks en kan me dus ook geen dingen met VL1000's herinneren. Maar misschien een specifiekere vraag???
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Elmo
      • Jun 2006
      • 208

Originally posted by kokkie
      Net zoals met iedere andere dimmer?

Heb nooit problemen gehad met sensor racks en kan me dus ook geen dingen met VL1000's herinneren. Maar misschien een specifiekere vraag???

ik bedoel dus de vraag met sensor en een vl1000 op een relay modulle, of dat handig is, of dat je daar problemen mee krijgt. enzovoorts, gewoon gebruikerservaringen

zou je het de volgende keer weer met een relay module doen of anders?

zo duidelijk kokkie? anders moet je het ff vragen

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Ik heb alleen ervaring met de touringracks en die zijn reuze betrouwbaar (niet onfeilbaar, ook weleens een dimmer uitgefikt en een CEM module moeten vervangen), ik neem aan dat dat voor de installatie racks niet anders is. De modules horen daar als Sensor systeem gewoon bij uiteraard.

Maar om nou Relay modules (R) te gebruiken voor vaste spanningen van moving heads, dat lijkt me niet alles. Als eerste zou ik voorstellen om heel goed na te gaan hoe, wat en waar het te gaan gebruiken ivm flexibiliteit en kosten. De modules zijn toch een stuk duurder dan een standaard stroomverdeling. Ten tweede, als je dan voor Sensor gaat zou ik kiezen voor "Constant Circuit" (CC) modules ipv R-modules.

Maar werken doet het!
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• RWE
          • Jul 2006
          • 26

Veel met installatie sensor gewerkt voornamelijk met relais modules veel problemen gehad maar dat lag voornamelijk aan de last die er aan hing en niet aan de sensor module.
          maar ben het wel met kokkie eens erg dure oplossing.
          En nog ff bdw hoe vaak gaat het gebeuren dat je per ongeluk toch de relais module uit zet en je vl1k toch weer gaat resetten?

Comment

Working...