Entec usb controler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ralph Hees
    • Nov 2005
    • 183

Entec usb controler

Hallo,

Ik wil een usb-DMX interface gaan kopen en moet geschikt zijn voor wat grotere projecten (+- 32 parren en 10 mh's), maar mijn budget is niet al te hoog. Ik dacht zelf een entec open usb of de pro versie. Ik wil het gaan gebruiken op de freestyler software en misschien later overgaan op chamsys. Welke kan ik het beste pakken?

Groetjes Ralph
    Last edited by Ralph Hees; 22-10-06, 20:01.
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Spulletjes van enttec werken prima, ik zou echter wel voor de PRO versie gaan, deze heeft een wat stabielere dmx uitgang. En voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Gerrit Hurkens
      • Dec 2000
      • 252

Ik werk zelf ook met een laptopje met de OpenUSB dongle en Chamsys. Handig als ondersteuning of snelle testlijn en natuurlijk simpele klussen.

Het nadeel is wel dat je nooit de programmeer- en bedieningssnelheid kan halen van een gewone lichttafel.

Verder kun je wel erg leuke dingen uithalen met de Chamsys. Freestyler gebruik ik zelf niet.

In Chamsys wel ff de DMX output rate op reduced zetten. Loste DMX fouten op.

Suc6!!
      \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Peter Vanhove
        • Jun 2002
        • 347

Originally posted by FiëstaLj
        Spulletjes van enttec werken prima, ik zou echter wel voor de PRO versie gaan, deze heeft een wat stabielere dmx uitgang. En voor de prijs hoef je het niet te laten.
        Klopt, Enttec interfaces zijn wereldwijd de meest verkochte interfaces en zijn gekend voor hun heel erg stabiele output.
        In Chamsys wel ff de DMX output rate op reduced zetten. Loste DMX fouten op.
        Dit komt enkel voor met de Open USB interface (omdat die geen eigen processor heeft), als uw PC niet optimaal is geconfigureerd. Elke moderne PC zonder spyware/virussen en onnodige op de achtergrond draaiende programmas zal hier geen last van hebben.

De combinatie Enttec USB Pro met Chamsys software maakt zowat de krachtigste lichtsturing momenteel verkrijgbaar, en is nagenoeg gratis.
        Freestyler is duidelijk minder professioneel, maar eenvoudiger aan te leren.
        Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
        Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

Working...