movitec en futurelight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • som
    • Nov 2002
    • 787

movitec en futurelight

hallo dan,
    het gaat in dit geval om een setje movitec sl250 en een setje futurelight mh660.
    in diverse treads word gesteld dat ze erg dicht bij elkaar zitten qua bouwvorm.
    nou wil ik beide setjes op 1 controller zetten en ermee draaien zonder al te veel omslachtige progammering,dus op 1 adres.
    (ivm simpele controller, grotere tafel staat op het verlanglijstje
    het gaat dus om een tijdelijke situatie)

nu is de software niet helemaal gelijk,
    zou het mogelijk zijn om een paar eeproms erbij te kopen en deze te laden met software van bijv. de movitec en dan deze te plaatsen in de futurelight? (of andersom)
    en kan ik dan alleen de bewegings eeprom bij de display wijzigen of moet de eeprom op de pcb ook veranderd worden?

zo ja, is deze software ergens te downloaden?

gr leen
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.
  • Highfield
    • Jun 2006
    • 144

ik ben eigelijk meer benieuwd naar deze mogelijkheid tussen robeXT serie en movitec..exact dezelfde "kanaalinhoud" maar wel de kanaaltjes net even omgekeerd...
    Harm Hoogveld

Het begint met ambitie..

Comment

• som
      • Nov 2002
      • 787

Originally posted by Highfield
      ik ben eigelijk meer benieuwd naar deze mogelijkheid tussen robeXT serie en movitec..exact dezelfde "kanaalinhoud" maar wel de kanaaltjes net even omgekeerd...
      dat geld ook voor de mh660 en de sl250, alleen de pan/tilt/fine en wat gobo's die net even op een andere plek zitten in het wiel

misschien wel software van de robe,das de enigste die nog verkocht word...

Comment

• som
        • Nov 2002
        • 787

voorbeeldje van eerst vragen en dan nadenken,
        de oplossing is simpel genoeg..
        de beide heads op 1+2 softpatchen en 1+2 selecteren met proggen..
        alleen nog even de gobo's gelijk zetten en voila..

Comment

• Elmo
          • Jun 2006
          • 208

Originally posted by som
          hallo dan,
          het gaat in dit geval om een setje movitec sl250 en een setje futurelight mh660.
          in diverse treads word gesteld dat ze erg dicht bij elkaar zitten qua bouwvorm.
          nou wil ik beide setjes op 1 controller zetten en ermee draaien zonder al te veel omslachtige progammering,dus op 1 adres.
          (ivm simpele controller, grotere tafel staat op het verlanglijstje
          het gaat dus om een tijdelijke situatie)

nu is de software niet helemaal gelijk,
          zou het mogelijk zijn om een paar eeproms erbij te kopen en deze te laden met software van bijv. de movitec en dan deze te plaatsen in de futurelight? (of andersom)
          en kan ik dan alleen de bewegings eeprom bij de display wijzigen of moet de eeprom op de pcb ook veranderd worden?

zo ja, is deze software ergens te downloaden?

gr leen
          andere Eeproms is wel handig heb ik destijds ook gedaan voor een stel SL250's

kan je zo bestellen, mocht je niet weten waar geef ff een gil.

groetjes

Comment

Working...