TMF Awards Nederland - 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj full effect
    • May 2006
    • 35

aan het einde tijdens de tiesto optreden komen er 3 blauwe mannetjes het podium op die op olietonnen gaan drummen... hier komen uit eindelijk een soort van gekleurde waterspetters vanaf?? kvraag me af hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen... vond dit wel intressant.. verder heb ik het niet echt gezien..
    full effect, just party!

Comment

• martijn verkerk
      • Nov 2005
      • 300

Originally posted by dj full effect
      aan het einde tijdens de tiesto optreden komen er 3 blauwe mannetjes het podium op die op olietonnen gaan drummen... hier komen uit eindelijk een soort van gekleurde waterspetters vanaf?? kvraag me af hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen... vond dit wel intressant.. verder heb ik het niet echt gezien..
      Blue Man Group

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Iemand nog opgevallen dat Marco Borsato zowel live op TMF awards als op SBS6 (ook Live dus), te zien was? Lekker racen is dat..

Auto zag er nogal nep uit, dus zal wel een vrij lichte constructie zijn, en makkelijk om aan 'vrij dunne' kabeltjes te vliegen... Wat trouwens niet onder deed aan het effect ervan..

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Originally posted by hugovanmeijeren
          Iemand nog opgevallen dat Marco Borsato zowel live op TMF awards als op SBS6 (ook Live dus), te zien was? Lekker racen is dat..

Auto zag er nogal nep uit, dus zal wel een vrij lichte constructie zijn, en makkelijk om aan 'vrij dunne' kabeltjes te vliegen... Wat trouwens niet onder deed aan het effect ervan..

Groeten Hugo
          Hugo, ergens hierboven staat al dat het een inflatable is en dat er geen enkel touwtje aan te pas is gekomen.

Comment

• dj full effect
            • May 2006
            • 35

Originally posted by jurjen_barel
            Hugo, ergens hierboven staat al dat het een inflatable is en dat er geen enkel touwtje aan te pas is gekomen.
            inflatable?? wat betekend dat?

ik heb gister avond trouwens de herhaling helemaal gezien, en ik snapte het doel niet van die auto?? waarom die auto tijdens die act??

verder vond ik het nogal nationaal en dus veelminder dan de awards van een aantal jaren geleden dat er allemaal internationale artiesten waren.. best jammer dus

licht show vond ik opzich niet verkeerd...
            full effect, just party!

Comment

• soundcheckfrits
              • Jan 2005
              • 455

Het is gewoon een mega ballon met met propellors
              de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

Het Engels gaat wel erg sterk achteruit, net zoals het aantal pogingen om een woordenboek te zoeken.

Zie het als een enorme campingmatras met helium.

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Even een vraagje hierover, HELIUM??

is dat een gokje of heb je dat serieus ergens gelezen??
                  helium is een zeer licht ontvlambaar gas, het lijkt me sterk dat dit is toegestaan op een locatie met zo veel mensen, en zoveel lampen die nou niet echt koud blijven.

Hoe zit dit in elkaar wat helium lijkt me niet het gas dat in deze ballon zat en als dit wel het gaval is, hoe werkt zoiets dan met brandveiligheid als ik al mijn backdrop's, afrokdoek enz moet impregneren en op de tmf awards met een vliegende bom wordt gevlogen?
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Ik meen dat Jeremy Clarkson zoiets zei in dat Top Gear fragment.

Comment

• driesmees
                      • Apr 2003
                      • 1076

Originally posted by Upgrading your system
                      Even een vraagje hierover, HELIUM??

is dat een gokje of heb je dat serieus ergens gelezen??
                      helium is een zeer licht ontvlambaar gas, het lijkt me sterk dat dit is toegestaan op een locatie met zo veel mensen, en zoveel lampen die nou niet echt koud blijven.

Hoe zit dit in elkaar wat helium lijkt me niet het gas dat in deze ballon zat en als dit wel het gaval is, hoe werkt zoiets dan met brandveiligheid als ik al mijn backdrop's, afrokdoek enz moet impregneren en op de tmf awards met een vliegende bom wordt gevlogen?
                      Volgens mij maak je een chemisch foutje. Helium is een inert gas (een edelgas). Jij hebt het over waterstof, dit is het gas dat men vroeger gebruikte in zeplins en dat is inderdaad zeer licht ontvlambaar. Helium daarentegen is inert en kan dus onmogelijk branden. Helium wordt gebruikt in ballons en dergelijke, met name de ballons (als in plastic rekbare opblaasdingen) die kunnen vliegen, dit omdat Helium minder weegt dan lucht.
                      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Gerrit Hurkens
                        • Dec 2000
                        • 252

Die auto was bedoeld om de rap act een Pimpin' / Blingbling effect mee te geven. Leuk is trouwens dat je ook in de replays (zijn er zat van op TMF) een mannetje et ding een zetje ziet geven.

Tijdens de bouw was ik aanwezig toen ze dat ding gingen testen. Ik zag alleen op de screens die door het pand heen stonden dat die auto vloog. Toch ff wezen kijken hoe ze dat voor elkaar boksten. Wel uniek effectje.
                        \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• joe
                          • Jan 2003
                          • 446

Op de musicals in ahoy was die auto ook, van een afstand leek hij net echt. eenmaal dichterbij gekomen zag je het pas. Het is gewoon een soort afstand bestuurbare zeppeling (bestuurd door duitsers)
                          Helium adem je ook in als je heel diep wil gaan duiken of als je een piepstem wil krijgen niet echt gevaarlijk dus.

Comment

Working...